De beste zeker?Giant wrote:plaats 10 is haalbaar. voor plaats 5 moet filip meirghage helpen meestrijden. maar als ze niet aan plaats 5 geraken? wie zenden ze dan naar de OS?
Als dat Paulissen en Meirhaege zijn, dan heeft Nys pech...
Post by scott racer »
ivo wrote:Nys zou meedoen aan de CE 2006 (ah ja er zijn nu UCI punten te rapen).
Benieuwd of hij zo ongenaakbaar zal zijn dan Roel in 2005.
Doe hij mee zal dat event hier eindelijk ook eens op Tv komen
Tja nu zijn grootste concurrenten in Polen zitten durft hij zich eindelijk inschrijven
Als Roel en Filip een gans jaar biken gaan die sowieso veel meer UCI punten hebben, ervan uitgaande natuurlijk dat ze resultaten rijden. Aantal UCI punten is dus een extra criteria naast een top 12 plaats op een EK of top 8 op een wereldbeker.bartie wrote:Ik denk dat Nys ook zijn bijdrage zal moeten doen om mee te gaan naar de spelen. Als Paulissen en Meirhaeghe een volledig jaar biken en zo opschuiven in het landenklassement vind ik dat Nys niet ineens op de proppen kan komen en zijn plaatsje opeisen ten koste van één van de twee die zich een volledig jaar hebben ingezet om met twee (mss met drie) naar de OS te gaan.
Dus als Nys mee wil zal hij een keuze moeten maken en bewijzen dat hij zijn plaats verdient. met een deelname aan het BK en EK alleen verdient hij zijn plaats niet.
Dat is althans mijn mening.