Sven Nys MTB seizoen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Giant wrote:plaats 10 is haalbaar. voor plaats 5 moet filip meirghage helpen meestrijden. maar als ze niet aan plaats 5 geraken? wie zenden ze dan naar de OS?
De beste zeker?
Als dat Paulissen en Meirhaege zijn, dan heeft Nys pech...
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Aantal UCI punten zal dan als basis dienen.
bramie
Mountainbiker

Post by bramie »

Ik denk dat Nys ook zijn bijdrage zal moeten doen om mee te gaan naar de spelen. Als Paulissen en Meirhaeghe een volledig jaar biken en zo opschuiven in het landenklassement vind ik dat Nys niet ineens op de proppen kan komen en zijn plaatsje opeisen ten koste van één van de twee die zich een volledig jaar hebben ingezet om met twee (mss met drie) naar de OS te gaan.
Dus als Nys mee wil zal hij een keuze moeten maken en bewijzen dat hij zijn plaats verdient. met een deelname aan het BK en EK alleen verdient hij zijn plaats niet.
Dat is althans mijn mening.
teddy kgb
Mountainbiker

Post by teddy kgb »

...en wie zegt dat Meirhaeghe IETS zal presteren???
Ik ben noch Nys-fan, noch Meirhaeghe-fan (hoewel ik zijn boek met veel bewondering heb gelezen)... maar dat FM zich maar eerst eens bewijst...
ik stoor mij de laatste tijd wel n beetje aan diens "media-geilheid" (zonder daarmee mensen te kwetsen)...dansprogramma's en blabla...

Geef mij dan maar de stille doorbijter van een Roel Paulissen!!!
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

zolang Filip zal antwoorden met de fiets is het oké. maar moest nys nu de belgisch kampioen zijn voor de spelen, dan kan belgië toch moeilijk zijn BK thuislaten :-? maar we zullen het wel nog zien. Dat Roel paulissen zijn plaatsje vastligt is duidelijk
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Nys zou meedoen aan de CE 2006 (ah ja er zijn nu UCI punten te rapen).
Benieuwd of hij zo ongenaakbaar zal zijn dan Roel in 2005.
Doe hij mee zal dat event hier eindelijk ook eens op Tv komen :-D

Tja nu zijn grootste concurrenten in Polen zitten durft hij zich eindelijk inschrijven :wink:
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

ivo wrote:Nys zou meedoen aan de CE 2006 (ah ja er zijn nu UCI punten te rapen).
Benieuwd of hij zo ongenaakbaar zal zijn dan Roel in 2005.
Doe hij mee zal dat event hier eindelijk ook eens op Tv komen :-D

Tja nu zijn grootste concurrenten in Polen zitten durft hij zich eindelijk inschrijven :wink:
:wink: ook gelezen samen met Vanthourenhout dan nog :roll:
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Is kijken of Svenneke extra vergoed gaat worden door de het belgisch olympisch comitee. volgens hem verdient hij dit omdat hij minder crossen moet rijden en zo minder geld binnekrijgt #-o .

Persoonlijk vind ik het maar een rare uitleg. Als Paulissen op de baan zou rijden zou hij ook meer geld verdienen dan heel het jaar te mountainbiken en die klaagt toch niet #-o
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

bartie wrote:Ik denk dat Nys ook zijn bijdrage zal moeten doen om mee te gaan naar de spelen. Als Paulissen en Meirhaeghe een volledig jaar biken en zo opschuiven in het landenklassement vind ik dat Nys niet ineens op de proppen kan komen en zijn plaatsje opeisen ten koste van één van de twee die zich een volledig jaar hebben ingezet om met twee (mss met drie) naar de OS te gaan.
Dus als Nys mee wil zal hij een keuze moeten maken en bewijzen dat hij zijn plaats verdient. met een deelname aan het BK en EK alleen verdient hij zijn plaats niet.
Dat is althans mijn mening.
Als Roel en Filip een gans jaar biken gaan die sowieso veel meer UCI punten hebben, ervan uitgaande natuurlijk dat ze resultaten rijden. Aantal UCI punten is dus een extra criteria naast een top 12 plaats op een EK of top 8 op een wereldbeker.
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

aja zo. mountainbike zou beter geregeld eens op tv komen. wat attractie gehalte is het toch spectaculairder dan veldrijden? maar dan hebben we wel wat meer belgen nodig ...
Post Reply