Specialized
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
info@specialized.nl Had eens een probleem, Rond 24u mail gestuurd, 9u15 volgende ochtendmail terug. Probleem opgelost.b-mtber wrote:wie heeft er ervaring met een s works van 2002 ?
en garantie van specialized
Ge kunt het altijd proberen!!!
het gaat over enkelde kader die ik zou kopen van iemand.Johnny de Wit wrote:info@specialized.nl Had eens een probleem, Rond 24u mail gestuurd, 9u15 volgende ochtendmail terug. Probleem opgelost.b-mtber wrote:wie heeft er ervaring met een s works van 2002 ?
Specialized garantie geldt alleen voor de eerste eigenaar. Staat expliciet in het boekje dat bij mijn fiets werd geleverd.b-mtber wrote:het gaat over enkelde kader die ik zou kopen van iemand.Johnny de Wit wrote:info@specialized.nl Had eens een probleem, Rond 24u mail gestuurd, 9u15 volgende ochtendmail terug. Probleem opgelost.b-mtber wrote:wie heeft er ervaring met een s works van 2002 ?
- XeRpiO
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson
Ik was echt zwaar aan den twijfel geraakt of ik ne hardtail of ne fully zou kopen van cube.
Te zaterdag ben ik nog is naar Fietsland in Eersel gereden om naar de cube's te gaan kijken, op de terugweg ben ik ook gestopt bij Joybike en daar ben ik naar Specialized gaan kijken.
Daar stond ne stumpjumper ht en dat trok mij direkt aan en mijn beslissing is gemaakt.
Het word voor mij ne Specialized stumpjumper comp disc in het grijs.
Nog een beetje sparen en dan bestellen
Te zaterdag ben ik nog is naar Fietsland in Eersel gereden om naar de cube's te gaan kijken, op de terugweg ben ik ook gestopt bij Joybike en daar ben ik naar Specialized gaan kijken.
Daar stond ne stumpjumper ht en dat trok mij direkt aan en mijn beslissing is gemaakt.
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Ge gaat er gene spijt van hebben, maat!!! Ferme fiets en die schijven.... heerlijk!!!! Remt als een hell!!!! Ik vind mijn Magura HS33ers op mijn andere bike broll!!! En ik heb enkel Deore schijven, nog geen XT of XTRs laat staan Hope of Magura schijven.XeRpiO wrote:Ik was echt zwaar aan den twijfel geraakt of ik ne hardtail of ne fully zou kopen van cube.
Veel plezier ermee!!!!!
- XeRpiO
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson
Ik heb te zaterdag de stumpjumper in het grijs gezien maar da viel me ff tegen. Die kleur zal het al niet worden want dat is vele lichter dan op de foto van de specialized website en dan ben ik weer serieus beginnen twijfelen.
Ik ga wel ne specialized kopen, alleen weet ik nu weer niet goe wat, de stumpjumper ht of de epic.
Al gaat men keuze nu meer uit naar de epic in't rood, te straks in lille op de TT zo ne bike zien rijden en ik begon bijna te kwijlen.
Ik ga wel ne specialized kopen, alleen weet ik nu weer niet goe wat, de stumpjumper ht of de epic.
Al gaat men keuze nu meer uit naar de epic in't rood, te straks in lille op de TT zo ne bike zien rijden en ik begon bijna te kwijlen.