I love it !
Jou prestaties van de dag ( qua biking :) )
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
Vandaag 37km gedaan op de TT in Genk , gemiddelde snelheid was iets na de 30km nog +- 19km/h , daarna door kniepijn ferm gedaald
En ook ferme stoten zien uithalen daar , was zeker plezant vandaag!
En ook ferme stoten zien uithalen daar , was zeker plezant vandaag!
- Chimaera
- Mountainbiker
vandaag gaan trainen tijdens de werkuren, hehehe. Uit de kazerne vertrokken naar herentals 10km, daar de rode en groene route gedaan van den bloso 23km en dan terug naar de kazerne 10km, een mooi totaal van 43km voor ne woensdagnamiddag.
Bloso herentals lag er op sommige plaatsen gevaarlijk bij door het vriesweer - spekgladde boomwortels, bevroren plassen en dan nog de bevroren moddergroeven, toch nie op mijnen bek gegaan. Mijne collega 3 keer, tsal em leren om zo in m'n wiel te plakken.
Bloso herentals lag er op sommige plaatsen gevaarlijk bij door het vriesweer - spekgladde boomwortels, bevroren plassen en dan nog de bevroren moddergroeven, toch nie op mijnen bek gegaan. Mijne collega 3 keer, tsal em leren om zo in m'n wiel te plakken.
Mezelf overtroffen
Na een klein jaartje sporten (mountainbike) gisteren mijn record op de weg gebroken mijn vorig record was ongeveer 60 km en nu mezelf volledig overtroffen door niet minder dan 91 km op de weg te rijden als souplessetraining en ik had bovendien nog een gemiddelde van 25,7 km/h.
Even bij vermelden: volledig langs de kust dus platte route maar anderzijds helemaal alleen gereden dus nie kunnen wegsteken uit de wind
IK BEN FIER OP MEZELF
Even bij vermelden: volledig langs de kust dus platte route maar anderzijds helemaal alleen gereden dus nie kunnen wegsteken uit de wind
IK BEN FIER OP MEZELF