versnellingen 2006- Aspiranten

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

Ook nog vergeten te zeggen : Ik wil eindelijk eens iets bereiken in m'n leven, niet dat ik te klagen heb ofzo, maar gewoon, ik wil bewijzen dat ik meer ben dan ik nu ben !

Als ik een doel heb ga ik er ook 100% voor !
Weet er trouwens iemand dit gezond is : veel water + vetarm maar toch voldoende vitaminen en koolhydraten...
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

martini wrote:
Gizmo wrote:
Nicoow201 wrote:alle dagen 30 km moederziel alleen door t bos :-D ... ze verklaren mij gek hier thuis :lol:

nievergeten wat baan km's te doen zenne wat ook van essentieel belang is !!!!!!!!!!!!
ge kunt er steeds wat spinningsessies bij nemen

Gizmo 8)

ei mo ?? meent die gast da???? :bounce: da kan toch nie!!!
16 jaar en al zoveel!!! volgens mij is da toch wa teveeel!! :roll:
30 km elke dag? Zo ga jer er niet komen, dan mag je de competie al op je buik schrijven denk ik.
Elke dag bewegen is goed, maar er moet wel wat variatie in uw schema komen. Anders gaat er weinig vooruitgang gemaakt worden. En 30 km, dat is echt niet zoveel, ik ben nu ook juist zestien geworden en in het weekend een tocht van 80 km of meer is wel geen probleem(mtb of koersfiets). Met de bike zo's 100+ km doen geeft echt een zalig gevoel, ik heb dan ook al eerder de marathon kriebel te pakkken dan de xc. Voor echte xc ben ik denk ik wat zwaar(71kg) en ook niet explosief genoeg.
Maar mijn mening omtrent jongeren en wetstrijden is wel dat je dan ofwel naar school moet gaan ofwel koersen. Mensen die beiden kunnen zijn niet dik gezaaid. En als je toch beide probeert, dan kan je komen vast te zitten, want je weet dat je moet werken voor school, maar je moet ook trainen, als uw punten opt school dan ni zo goed zijn gaat ge toch leren en niet trainen, en dan hebt ge weer een slecht gevoel achteraf. In het begin gaat dat nog, maar na een tijd begint ge uw daar in op te vreten en graakt ge mateloos gefrustreerd( spreek uit ervaring).
Dus ja toch is ff goed over nadenken zou ik zeggen. Of ga wetstrijden rijden voor de fun...(dan wordt ge veel minder gefrustreerd :-) ).
MTBker Goby
Mountainbiker
Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221

Post by MTBker Goby »

Als je op beroeps zit zoals mij dan hoef je niet te leren en dan kun je traine en dan nog er zijn zoveel studenten wa een top conditie hebbe maar je moet meer wilskracht hebbe om nog te traine als je van school komt en terna nog lesse hebt en terna nog traine daar doe ik mij hoedje voor af voor die mensen =D> maar je hebt wel gelijk over het fijt dat je wat meer variatie in je trainingschema moet leggen...

Ik wens iedereen een fijn wedstrijd jaar toe

GRtzzz

GOby
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

voor alle duidelijkheid, het gaat hier om recreatief wedstrijden rijden, en geen topcompetitie, ik weet heus wel goed genoeg wat kan en wat niet kan, hoe ik dat moet doen en vooral wat.

En nog maar eens, die 30 km is maar een voorbeeld, ik rijd heus niet elke dag zoveel, maar als ik kan, dan rijd ik wel.

Wat betreft school : persoonlijk volg ik ASO, dus veel leren (hoewel dat meevalt :-) ) en dus heeft school voorrang op al de rest (en dat zal altijd zo blijven!)
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

leuk om te lezen dat er toch nog jongeren zijn die proberen school en sport te combineren. kzou zeggen doe zo voort en rij gerust je 30km met wat afwisseling. maar school-hockey-mountainbike combineren, gaat je voor keuzes stellen.
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

het is oftewel hockey - school of mountainbike -school hé

... misschien wel hockey - mountainbike .. :drunk: :-D :-) :P :wink:
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

moest het mogelijk zijn ...
maar als je "goed" zijt dan maak je mss kans op een sportattuut in het school, en mag je je toetsen, examens, ... allemaal verplaatsen
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

Ik zou het alleen doen moesten die allemaal wegvallen ofzo :-D

nenee, ik doe gewoon mij studies en MTB is mijn hobby !
iemand van m'n klas gaat ook veel fietsen, maar dan op de weg, en die denkt er hetzelfde over als ik
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

nu nog een derde voor in het veld en je ku een eigen team uprichten.
in welk bos gaje veel gaan rijden?
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

nu nog een derde voor in het veld en je ku een eigen team uprichten.
in welk bos gaje veel gaan rijden? bijna alle bossen/bosjes worden afgesloten voor fietsers. niet dat het me tegenhoud maar toch wel jammer
Post Reply