versnellingen 2006- Aspiranten
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Nicoow201
- Mountainbiker
Ik wil wel eens proberen, alleen weet ik dat ik nog veel zal moeten trainen ! Ik speelde hockey, maar na dit seizoen zal ik besluiten wat ik ga doen : MTB of Hockey. Na 8 jaar hockey is dit een moeilijke keuze, maar als ze zeggen dat je talent hebt, en dat alleen de conditie beter moet, dan twijfel je éééénorm .... trainen trainen trainen dus en zien wat er van komt ...
- MARTINI
- Mountainbiker
hheehe tisleuk om eens zo iemand te horen praten!!Nicoow201 wrote:Ik wil wel eens proberen, alleen weet ik dat ik nog veel zal moeten trainen ! Ik speelde hockey, maar na dit seizoen zal ik besluiten wat ik ga doen : MTB of Hockey. Na 8 jaar hockey is dit een moeilijke keuze, maar als ze zeggen dat je talent hebt, en dat alleen de conditie beter moet, dan twijfel je éééénorm .... trainen trainen trainen dus en zien wat er van komt ...
ge ziet et olleszins zitten denk ik!!
dus trainen trainen en trainen é
groetjes martini
- MARTINI
- Mountainbiker
Gizmo wrote:Nicoow201 wrote:alle dagen 30 km moederziel alleen door t bos... ze verklaren mij gek hier thuis
nievergeten wat baan km's te doen zenne wat ook van essentieel belang is !!!!!!!!!!!!
ge kunt er steeds wat spinningsessies bij nemen
Gizmo
ei mo ?? meent die gast da????
16 jaar en al zoveel!!! volgens mij is da toch wa teveeel!!
- MaC'Red
- Mountainbiker
in principe es da wat TE veel ja en mettertijd gaat ge dat ondervinden ook door blessureleed.martini wrote:Gizmo wrote:Nicoow201 wrote:alle dagen 30 km moederziel alleen door t bos... ze verklaren mij gek hier thuis
nievergeten wat baan km's te doen zenne wat ook van essentieel belang is !!!!!!!!!!!!
ge kunt er steeds wat spinningsessies bij nemen
Gizmo
ei mo ?? meent die gast da????da kan toch nie!!!
16 jaar en al zoveel!!! volgens mij is da toch wa teveeel!!
NIET vergeten dat rusten minstens even belangrijk is al biken ( dixit Barbara Blatter )
Gizmo
- Nicoow201
- Mountainbiker
Nenee, tuurlijk nie datte, maar het was bij wijze van spreken hé, zo 5 dagen per week ongeveer. Hoewel ik op redelijk hoog niveau speelde bij de hockey, is mijn conditie niet wat het moet zijn, en ik heb dan ook nog probleem van gewicht dat eigenlijk moet zakken ...
Ik doe dus ongeveer 3x tot 4x per week bos (25-30km, al dan niet met vriend(en)) en 1x per week baan (tusse 20-50km)
1x per maand ga ik mee spinnen met m'n stiefmoeder

Ik doe dus ongeveer 3x tot 4x per week bos (25-30km, al dan niet met vriend(en)) en 1x per week baan (tusse 20-50km)
1x per maand ga ik mee spinnen met m'n stiefmoeder