Mtb club

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Post Reply
bikinggirl
Mountainbiker

Mtb club

Post by bikinggirl »

Hey,

zou iemand mij wat kunnen vertellen over mtb-clubs in de buurt van erpe-mere?
'k ben sinds een jaartje aan het mtb-en 'k heb de smaak te pakken :-) maar buiten de TT's die ik met een paar vrienden rijd, ben ik meestal genoodzaakt alleen te rijden, wat ook niet altijd zo plezant is
'k had al gedacht aan Unitas in Steenhuize, iemand die daar meer over weet?

Groeties!!
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Unitas ziet er mij nog altijd meer een wielertoeristenclub uit dan een MTB-club.

In Zottegem is er wel een MTB club, Free Riders noemen die dacht ik.

Als je eens een blosoroute rijdt in de Vlaamse Ardennen mag je ook altijd iets laten weten, Zottegem en Brakel zijn zowat vaste delen als ik ga MTB'en.
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

Ik rij ook bij unitas steenhuize, we zijn daar met een 15 tal dames en hebben inderdaad een grote groep wielertoeristen, maar een stevige kern mountainbikers (ik mountainbike alleen en zo zijn er nog een hoop, plus er is ook een mountainbikekern in het bestuur)

Er worden ook geen beperkingen of zo opgelegd over waar, wanneer en met wie je gaat rijden, iedereen is vrij te rijden waar en wanneer je zelf wil. Het voordeel is wel dat ze in de winter meestal wel een camionette hebben waar je mee mee kan als je zelf niet aan vervoer geraakt (was voor mij toen ik zelf nog niet met de auto kon rijden zoveel jaar geleden zeer gemakkelijk). In de zomer rijdt die camionette wel als volgwagen voor de wielertoeristen dus dan moet je soms wel zelf op zoek naar vervoer. Persoonlijk vind ik ook wel dat er een redelijk goeie sfeer hangt.
Maar als je meer wilt weten, moet je maar pb sturen
jempi55
Mountainbiker

Post by jempi55 »

er is in aalst ook en MTB club kijk eens op
www.dezwettemaanen.be =D>
qwan
Mountainbiker

Post by qwan »

bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

inderdaad, en bij 2 manybikers zijn nu ook een aantal vrouwen ingeschreven (tss 20 en 30 jaar)
Giesken
Mountainbiker

Post by Giesken »

Bij ons ben je ook welkom voor recreatief of competitie te MTB'en.
Programa kan je zien op de website
CU[/url]
Post Reply