Winter Duathlon 22-01-06 te Zonhoven

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

fennek wrote:
CedricDV wrote:Die tijden van het lopen, dat klopt toch niet??
De traagste loopt iets van een 17 minuten over 3km ipv 6 km?
toon pertetotal
Mountainbiker

Post by toon pertetotal »

Allee we gaan er morgen met 4 zotten van ons clubke aan de start verschijnen.
We zullen wel zien wat het wordt.
Tot morgen.
toon pertetotal
Mountainbiker

ferm afzien is me dat. :oops:
Er zijn daar wel veel fotos getrokken,als iemand weet waar er staan laat me dan aub iets weten.
Eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat ik dat doe.Alleen jammer dat onze supporters zoveel kou hebben moeten lijden [-X .
Maar als deelnemer gene kou gehad :bounce: en mijn doel bereikt:finishen en niet als laatste.
kristofbomans
Mountainbiker

Post by kristofbomans »

Na de eerste keer lopen kwam ik als 9de de wisselzone in. Ik dacht dat het niet zo goed ging, maar er bleken ook een aantal duo's voor mij te zijn. (Duo's beschikken over een verschillende loper en fietser en worden dus in een andere categorie gerangschikt). Ik begon snel aan het fietsen en haalde constant renners in de 1ste ronde. Na een tijdje begon ik mij af te vragen op welke plaats ik reed en na het te vragen bleek ik op kop te hangen. Het was dus nu dat ik mijn voorsprong moest gaan uitdiepen, omdat lopen mijn mindere onderdeel is. Ik liep tot een minuut uit en ik reed ook eerste algemeen (duo's meegerekend). Waarschijnlijk heb ik dan ook de snelste fietstijd. De laatste keer lopen was zeer zwaar voor mij. Er staken mij wel nog 2 lopers van de duo's voorbij, maar als individuele won ik wel de wedstrijd. Als ik wat meer getraind had, had ik misschien zelfs tegen de duo's kunnen winnen. Zij mogen immers telkens met een frisse kracht vertrekken, terwijl ik al gelopen of gefietst had.

Ik ben blij met deze overwinning, maar ik ben ook blij dat de renners die ik train goed gepresteerd hebben. Luc eindigde mooi 3de en Jurgen Möbius eindigde ook bij de eerste 10. Een andere jongeman, Kelly Nulens, eindigde als 19de. Een teken dat ze toch goed bezig zijn.
tenedenaar
Mountainbiker

Post by tenedenaar »

bikerke83 wrote:Na de eerste keer lopen kwam ik als 9de de wisselzone in. Ik dacht dat het niet zo goed ging, maar er bleken ook een aantal duo's voor mij te zijn. (Duo's beschikken over een verschillende loper en fietser en worden dus in een andere categorie gerangschikt). Ik begon snel aan het fietsen en haalde constant renners in de 1ste ronde. Na een tijdje begon ik mij af te vragen op welke plaats ik reed en na het te vragen bleek ik op kop te hangen. Het was dus nu dat ik mijn voorsprong moest gaan uitdiepen, omdat lopen mijn mindere onderdeel is. Ik liep tot een minuut uit en ik reed ook eerste algemeen (duo's meegerekend). Waarschijnlijk heb ik dan ook de snelste fietstijd. De laatste keer lopen was zeer zwaar voor mij. Er staken mij wel nog 2 lopers van de duo's voorbij, maar als individuele won ik wel de wedstrijd. Als ik wat meer getraind had, had ik misschien zelfs tegen de duo's kunnen winnen. Zij mogen immers telkens met een frisse kracht vertrekken, terwijl ik al gelopen of gefietst had.

Ik ben blij met deze overwinning, maar ik ben ook blij dat de renners die ik train goed gepresteerd hebben. Luc eindigde mooi 3de en Jurgen Möbius eindigde ook bij de eerste 10. Een andere jongeman, Kelly Nulens, eindigde als 19de. Een teken dat ze toch goed bezig zijn.
Proficiat ! Is echt een mooie en niet te onderschatten omloop hé.
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

toon pertetotal wrote:ferm afzien is me dat. :oops:
Eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat ik dat doe. [-X .
Maar als deelnemer gene kou gehad :bounce: en mijn doel bereikt:finishen en niet als laatste.
voor mij ook men eerste kennismaking en ik moet zeggen er wordt daar serieus gevlamd.er is nog heel wa werk aan de winkel!!
toon pertetotal
Mountainbiker

Dannes xc wrote:
toon pertetotal wrote:ferm afzien is me dat. :oops:
Eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat ik dat doe. [-X .
voor mij ook men eerste kennismaking en ik moet zeggen er wordt daar serieus gevlamd.er is nog heel wa werk aan de winkel!!
En dan was je nog net wat sneller als mij.Je bent 1 plaats voor mij geeindigd. =D>
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

De laatste wissel en de loopproef hebben me dik 21 minuten gekost,mijn benen blokkeerden helemaal.Iemand een idee hoe ge hier op kunt trainen?Waarschijnlijk dikwijls oefenen tot de benen het gewoon zijn zekers #-o
Post Reply