duo raid

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
robin
Mountainbiker

Post by robin »

de mijne zijn van SWalbe de supermoto,ik denk ergens rond de 2bar,of raden jullie meer of minder aan
El Grande
Mountainbiker

Post by El Grande »

Ik heb er ook juist mijn Ritchey's MobyDicks erop gelegd (ook strandband). Hoeveel kg ik erop steek weet ik nog niet.
Morgen weeral beetje aanvoelen.

Tot morgen.
johanc
Mountainbiker

Post by johanc »

Mijn eerste deelname zit er op. Ik vond het in iederen geval een tof en afwisselend parcours. Kleinere organisatie waar alles nog wat gemoedelijker is. De soep en pistolets aan de aankomst waren wel gekomen. Ik denk dat we rond de 40e plaats zullen geeindigd zijn. Tijdens de wedstrijd heb ik forumlid beachd enkele malen tegen gekomen. Blijkbaar was zijn partner van een ander niveau want ik heb U diverse malen zien wachten.

Johanc
robin
Mountainbiker

Post by robin »

de mijne zit er ook op

mooi parcour,goede afwisseling,

is voor herhaling vatbaar :-D
El Grande
Mountainbiker

Post by El Grande »

Mijn wedstrijd was na een kilometer ofzo al gedaan :-D. Toen we voor de eerste keer het strand afgingen zag ik dat de voorste band wat plattekes stond. Heb dus een mooie wandeling toen gemaakt .... een mooie lange wandeling waar ik volop ongestoord heb kunnen vloeken en balen.

Volgend jaar zijn we er zeker terug en hoop ik toch een beetje verder te rijden.
Jeremy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 29er carbon 1, Trek x-caliber 29 en nen Eddy

Post by Jeremy »

El Grande wrote:Mijn wedstrijd was na een kilometer ofzo al gedaan :-D. Toen we voor de eerste keer het strand afgingen zag ik dat de voorste band wat plattekes stond. Heb dus een mooie wandeling toen gemaakt .... een mooie lange wandeling waar ik volop ongestoord heb kunnen vloeken en balen.

Volgend jaar zijn we er zeker terug en hoop ik toch een beetje verder te rijden.
Troost je, je was niet alleen, was goed weg en na 4 km stond ik vooraan plat. Wat een miserie, kheb ook eens goed kunnen vloeken.
giani banani
Mountainbiker

Post by giani banani »

Heb enkele foto's genomen die te bezichtigen zijn op http://www.gianibanani.be .
steph
Mountainbiker
Location: C'dale Scalpel 29 carbon2, F2000Lefty+CAAD2 , +Tandem Lapierre

Post by steph »

:-D Weet er iemand waar de uitslag te bezichtigen is??
Niet lekgereden ;wat een klein wonder is als je dat strand zag met overal glas tussen de hoopjes schelpen!!!!!
Wij hebben er +/- 1h34 over gedaan,weet niet voor welke plaats dat zou moeten staan(middenmoot ergens??) #-o
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Ik ben in blijde verwachting... van zodra ik hem in mijn bezit hem komt ie asap online.
BeacheD
Mountainbiker

Post by BeacheD »

Inderdaad mooie wedstrijd...in extremis een andere kameraad moeten zoeken...nog iemand gevonden maar die was toch een paar klassen minder, was vrij frustrederend had de benen om in het eerste peleton mee te zijn mar constant moeten inhouden...nu ja, we hebben toch een toffe sportieve dag gehad =D>
edoch, het was frustreden, de enige koers die dicht bij mij thuis is, op het strand waar ik in de zomer redder ben(twins), waar ik superveel mensen ken, die mij wsl nog nooit hebben weten koersen pfffffff en ik zat echt een stuk onder waar ik normaal kan zitten....
nu ja, het is geen drama hé, een maat van me heeft meer als 2 toeren alleen ( !!!!! ) op kop gereden, en is dan nog plat gereden, das nog veel jammerder natuurlijk. Chapeau (sterke) Jan !
goed georganiseerde koers, goeie briefing die toch wel nodig was denk ik, en uiterst uitgerbeide voorzieningen achteraf, veel eten & soep, echt tof, dat de panne daar es een vb aan neemt, waar je voor 18euro 1 flesje aa drink krijgt kreeg je nu voor 7.5 euro wafels, peperkoek, diverse soorten fruit, pistolets, soep én een tao drankje. zo kan het dus ook :roll:
iemand ontmoet van het forum ook, aangenaam, ik zocht u nog na de aankomst maar niet meer gevonden, rendez-vous in odk ?

edit : johan was het dus blijkbaar ! hoe heb je het nog gesteld? en van dat wachten dat het je goed gezien #-o
Last edited by BeacheD on Mon 23 Jan 2006 10:17, edited 1 time in total.
Post Reply