kalender 2006
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- aj kwak
- Mountainbiker
17ème édition du Grand Raid Cristalp - 20 août 2006Iegienie wrote:yessss bedoelt ge. lol.jo wrote:ka.dee wrote:Ik heb voor alle zekerheid zopas contact opgenomen met Kurt Titeca en de Houffamarathon gaat wel degelijk door op 27 augustus 2006.
doemme
alhoewel, als er weer een cristalp zou komen, dan zalt wel zonder houffa zijn.
en volgend jaar zal da de 19 augustus zijn , die datums worden meestal de dag van de marathon bekend gemaakt ( voor die van volgendjaar ) grc bij mij weten altijd 3de weekend .aj kwak wrote:17ème édition du Grand Raid Cristalp - 20 août 2006Iegienie wrote:yessss bedoelt ge. lol.jo wrote:
doemme
alhoewel, als er weer een cristalp zou komen, dan zalt wel zonder houffa zijn.
Rij hem dit jaar alvast niet
Ik denk wel dat deze organisatie weer zal doorgaan dit jaar. Je bedoelt waarschijnlijk de tocht in oudenaarde vertrekkend aan 'de recrean'(sporthal net naast de schelde) De datum weet ik niet zeker maar normaal gezien is dit het 1ste weekend van juli.bieste wrote:Vorig jaar reed ik begin juli de 'ronde van Vlaanderen' voor mtbikers in Oudenaarde. Een chrono over 70km. Weet iemand hier iets meer over? Ik heb al eens gegoogled maar vind nix terug voor dit jaar.
Je kan natuurlijk ook de week daarvoor de chrono van 70km doen in Ronse. meer info op www.joybikers.be .Deze tocht trekt richting pays des collines dus 2 weken na mekaar verschillend terrein op korte afstand van mekaar.
-
Marathonbiking.NL
- Mountainbiker
Post by Marathonbiking.NL »
Hee, tis 2006, heb ik toch maar de kalender ge-update, bedankt Iegienie dat je me wakker geschud hebtIegienie wrote:
www.marathonbiking.nl is een nog uitgebreidere database, maar ik denk dat de peter nog niet 2006 binnengetreden is.
regio cups
heb je zo geen regionale wedstrijden ??
want ik zou graag eens wedstrijdjes rijden , maar in de flanders cup lig me da niveau beetje te hoog ze
vorgie jaar was er zo wedstrijd in moerbeke-waas
www.bosbikers.tk
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0
is dit niveau lager of flanders cup ???
en waar vind men zo'n kalender
want ik zou graag eens wedstrijdjes rijden , maar in de flanders cup lig me da niveau beetje te hoog ze
vorgie jaar was er zo wedstrijd in moerbeke-waas
www.bosbikers.tk
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0
is dit niveau lager of flanders cup ???
en waar vind men zo'n kalender
- Fuerzabert
- Mountainbiker
Post by Fuerzabert »
Kan iemand met zekerheid zeggen wanneer "Les cimes de Waimes" plaats vindt?
Op de website van mountainbike.be staat er 06 mei en op de website van de organisatie staat er donderdag 25 mei.
Rarara???
Op de website van mountainbike.be staat er 06 mei en op de website van de organisatie staat er donderdag 25 mei.
Rarara???