PowerBall
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Beetje off-topic en laat gereageerd, maar heeft iemand nog goede oefeningen om de onderarmen wat te trainen.
Heb ook even met zo'n powerball 'gespeeld', maar het probleem is dat dat met de ene hand vrij vlot lukt, maar met de andere....
En het zou stom zijn om één stevige en een slappe onderarm te kweken he
Heb ook even met zo'n powerball 'gespeeld', maar het probleem is dat dat met de ene hand vrij vlot lukt, maar met de andere....
- Ward #3
- Mountainbiker
Een bezemsteel op een halve meter afzagen, in het midden een gat inboren en daar een gewicht aanhangen met een touw. Omgeveer een touw van 1.5m ofzo.
De oefening bestaat erint het touw op te rollen door de stok rond te draaien met gestrekte armen. 2 keer naar op- en afrollen en je zult het wel voelen!!
De oefening bestaat erint het touw op te rollen door de stok rond te draaien met gestrekte armen. 2 keer naar op- en afrollen en je zult het wel voelen!!
- endorfin
- Mountainbiker
de oefeningen die staan op www.x-beam.com die zijn anders redelijk handig. Had na de 1e 2 dagen ook spierpijn, maar dat is al snel veranderd. Werkt wel echt, maar of ge het langer dan een maand gaat doen ? doubt it
-
modderkruiper
- Mountainbiker
Post by modderkruiper »
Eerst uw slechte hand doen, dan weet je hoe lang je de goeie mag doen :)vonk wrote:Beetje off-topic en laat gereageerd, maar heeft iemand nog goede oefeningen om de onderarmen wat te trainen.
-
ShortStuff
- Mountainbiker
Post by ShortStuff »
Hey vonk! Kheb hier ne topic aangemaakt met wa oefeningen om uw polsen te trainen ge moet ma is zien of ge er iets mee zijt!vonk wrote:Beetje off-topic en laat gereageerd, maar heeft iemand nog goede oefeningen om de onderarmen wat te trainen.
http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=12928
-
modderkruiper
- Mountainbiker
Post by modderkruiper »
In't begin lukte het met rechts ook niet veronderstel ik.
Na wat oefenen zal dat wel lukken
Na wat oefenen zal dat wel lukken
Na lang wachten eindelijk eens de moeite gedaan om er wat aan te doen. Rap een bezemsteel gehaald, schroef erin gedraaid en een kapotte voeding eraan gehangen, bij gebrek aan gewichtenWard #3 wrote:Een bezemsteel op een halve meter afzagen, in het midden een gat inboren en daar een gewicht aanhangen met een touw. Omgeveer een touw van 1.5m ofzo.
Nu, het werkt idd goed, voel het zeer goed in m'n polsen, zelfs na 1 of 2 keer al.
Thx voor de tip :)
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
rofl
leuke tips hier :)
Mja mijn werk geeft me al genoeg pols/arm en schouder spieren hehehe
Die bal gebruikt een kameraad van mij al jaren , bv ook als opwarming bij het klimmen , wat zijn hobby is ..
die gast is een heel schraal ventje maar zijn armen/polsen zijn mega sterk :)
Mja mijn werk geeft me al genoeg pols/arm en schouder spieren hehehe
Die bal gebruikt een kameraad van mij al jaren , bv ook als opwarming bij het klimmen , wat zijn hobby is ..
die gast is een heel schraal ventje maar zijn armen/polsen zijn mega sterk :)