Jou prestaties van de dag ( qua biking :) )

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
roger
Mountainbiker

Post by roger »

looneycooney wrote:mja hier in belgië zijn de 'indoor' schaatsbanen idd vrij klein
http://www.kempischijsstadion.be/Links/ ... sbanen.htm
qua outdoor-schaatsen in belgië ist moeilijk ..ik weet bv in Zonhoven worden wel eens vijvers opengezet voor schaatsen , maar dat maken we zelden mee . en voor de meeste vijvers geld een verbod op schaatsen in de winter , vooral wegens het gevaar vermoed ik , zonder toezicht en zo ...
ik heb dat jarenlang gedaan , kan het nog steeds , twijfel ik zelfs nie over , mja hier in hasselt is het altijd zo massief druk heh , is niet altijd fijn ...
Allee,van Hasselt naar Geleen is toch niet zo ver.Daar heb je een 400M buitenbaan en ik kan je verzekeren als je daar de woensdagavond gaat schaatsen dan gaat het er keihard aan toe.Maar je vind wel altijd een groepje waar je,je kunt aan aansluiten zoals in het wielrennen,wieltjes zuigen.
Chase
Mountainbiker

Post by Chase »

deze avond ben ik nog is gaan streeten, nog effe in het wiel gehange van 2 xc'ers twas in heverlee (wegske naast de spoorweg), allebij een heel ferm fietske (c'dale rush en een scott fully) mss iemand van hier? :roll:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

sintesibrother wrote:Kben terug bezig met het opbouwen van de conditie na de examens en heb nu al zo'n 720 km gebold sinds de eerste helf van de eerste week van de kerstvakantie.
greetz
Kben dan ferm achterop aan geraken. Ik heb er nog maar 120km.
Tonne achter mijn vlo gaan bij de veloboer.
Nieuwe ketting, cassette, middenblad, buitenblad en derailleurwieltjes. :-?
Weer kostelijk zaakje.
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

Vandaag 60km gefietst, tege gem. 22.68
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

Vandaag ging ik normaal met een kennis mee fietsen , maar gisterenavond kreeg ik ineens fel pijn in me knie en heb dan maar afgezegd ...
tegen de late namiddag voelde het beter en ja het kriebelt heh met zo'n nieuw fietske door ff een goed uurtje gaan rondcrossen in bokrijk , maar op het einde toch ook weer door pijn moeten terugkomen ..Toch content dat ik het gedaan heb :-D
legowelt
Mountainbiker

Post by legowelt »

Van t weekend men 1ste keer op mtb ( of eender welke sport in de laatste 3 jaar)

Zaterdag toer van Lebbeke begonnen. Halverwege ofzo gestopt en op de baan verdergereden omdat ik kapot zat.

Deze morgen opnieuw vertrokken en hem volledig uitgereden ( veel stukken waren keihard door de vrieskou, dus wel wat gemakkelijker rijden)

Ik was een paar mensen uit Droeshout tegengekomen en daar wa bij gebleven. Motivatie is groter dan :-)
mario VERCAEMST
Mountainbiker

Post by mario VERCAEMST »

ik zit nu aan 198,680 km /snellegem 51.7 hulste 47.6 dikkebus 50.8 en vandaag een losse rit 48.49 op de weg de beentjes wa losgedaan :P
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Vandaag gaan rijden in zuidschote. In totaal 56.5 kilometer (wel van ieper gekomen met de fiets en terug). In zuidschote de 35 gedaan. In totaal met een gemiddelde van 26.5!

Ikzelf vindt dit zeker niet slecht voor nog maar 2 weken en 2 dagen terug beginnen met fietsen na de examens.

greetz
Swinne
Mountainbiker

Post by Swinne »

vandaag 31,7 km gereden gemiddeld 25,7 op de weg
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

vandaag 50km waarvan 45km bos :-D : gem. 21.34
Post Reply