Transalp Challenge 2003
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
guntherds
- Mountainbiker
- Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
de vorige 2 jaar heb ik telkens met Michelin Wildgrippers gereden, was een goeie band, geen problemen mee ondervonden.
Mijn broer heeft vorig jaar met Schwalbe Fast Freds gereden, zou ik persoonlijk niet echt doen, hij was er tevreden over, maar had ook andere banden mee ingeval het weer zou omslaan in regen.
Dit jaar weet ik het nog niet, 'k zal es uitkijken want tijdens de laatste maand heb ik al 2 achterbanden naar de knoppen gereden, telkens scheur (Michelin Wildgripper & Hutchinson Mosquito)
Mijn maat denkt eraan om met Michelin Comp Light S (of zoiets) te rijden.
Mijn broer heeft vorig jaar met Schwalbe Fast Freds gereden, zou ik persoonlijk niet echt doen, hij was er tevreden over, maar had ook andere banden mee ingeval het weer zou omslaan in regen.
Dit jaar weet ik het nog niet, 'k zal es uitkijken want tijdens de laatste maand heb ik al 2 achterbanden naar de knoppen gereden, telkens scheur (Michelin Wildgripper & Hutchinson Mosquito)
Mijn maat denkt eraan om met Michelin Comp Light S (of zoiets) te rijden.
- Pascal Geerts
- Mountainbiker