Beachrace oostduinkerke gaat wel degelijk door

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Mannen, mannne, manne, niet panikeren.
Wedstrijd zal wel degelijk doorgaan. Alleen is de organisatie niet meer in handen van Neverest. Wie het nu doet weet ik niet, maar het zal wel in orde zijn.
Guest

Post by Guest »

Aan alle CoastRace fanaten : ik hoop hiermee de discussie over het al dan niet doorgaan van de CoastRace in 2006 definitief af te sluiten.
De race gaat zeker door, ook de sponsors hebben hun verbintenissen vernieuwd en het unieke parcours blijft zeker voor 95 % hetzelfde. Alle nodige info zal binnenkort op de nieuwe website te vinden zijn www.coastrace.be
Zelfs Filip Meirhaeghe heeft de intensie uitgesproken om zijn eerste wedstrijd na zijn schorsing te rijden in Oostduinkerke. Hij hoopt uiteraard (samen met de organisatie )dat er zoveel mogelijk mountainbikers hem komen steunen.
De organisatie is dit jaar niet meer in handen van de club Neverest ( die graag om financiële en organisatorische redenen minstens 1 jaar wilde overslaan )maar wel van de persoon die altijd de voortrekker is geweest binnen de club van de Coast Race en die ook mede aan de wieg stond van het overkoepelende mountainbikekustcriterium en de start hiervan niet wilde missen.Neverest heeft wel de mogelijkheid om vanaf 2007 opnieuw het roer in handen te nemen.
Guest

Post by Guest »

Aan alle CoastRace fanaten : ik hoop hiermee de discussie over het al dan niet doorgaan van de CoastRace in 2006 definitief af te sluiten.
De race gaat zeker door, ook de sponsors hebben hun verbintenissen vernieuwd en het unieke parcours blijft zeker voor 95 % hetzelfde. Alle nodige info zal binnenkort op de nieuwe website te vinden zijn www.coastrace.be
Zelfs Filip Meirhaeghe heeft de intensie uitgesproken om zijn eerste wedstrijd na zijn schorsing te rijden in Oostduinkerke. Hij hoopt uiteraard (samen met de organisatie )dat er zoveel mogelijk mountainbikers hem komen steunen.
De organisatie is dit jaar niet meer in handen van de club Neverest ( die graag om financiële en organisatorische redenen minstens 1 jaar wilde overslaan )maar wel van de persoon die altijd de voortrekker is geweest binnen de club van de Coast Race en die ook mede aan de wieg stond van het overkoepelende mountainbikekustcriterium en de start hiervan niet wilde missen.Neverest heeft wel de mogelijkheid om vanaf 2007 opnieuw het roer in handen te nemen.
Rocket Jon
Mountainbiker

Post by Rocket Jon »

Zijn die donker bruine sterpen op het strand golfbrekers (op de afbeelding van het parcour) of liggen er geen in oostduinkerke?
http://www.werkhoek.be/coastrace/plan%20coastrace.jpg
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

in oostduinkerke liggen er bij mijn weten geen golfbrekers en ik was (samen met mijn ouders) toch één zeer frequent bezoeker van deze badstad... Laten we zeggen dat we er toch iedere schoolvakantie naartoe gingen... :lol: :-?

maar volgens mij liggen die "strepen" al in koksijde... en daar zijn er bij mijn weten wel... :wink:
Miejster
Mountainbiker

Post by Miejster »

In Koksijde heb je idd enkele golfbrekers
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

jd wrote:Zijn die donker bruine sterpen op het strand golfbrekers (op de afbeelding van het parcour) of liggen er geen in oostduinkerke?
http://www.werkhoek.be/coastrace/plan%20coastrace.jpg
Die strepen zijn inderdaad in Koksijde ...
joerio
Mountainbiker

Post by joerio »

toch moet je over golfbrekers :lol:
casper
Mountainbiker

Post by casper »

joerio wrote:toch moet je over golfbrekers :lol:
Yep,

idd, maar die zijn bijlange nie zo hoog en gevaarlijk zoals in Knokke-heist hoor, die in Koksijde zijn maar 'babytjes'
maar nietemin 't zijn nog altijd golbrekers #-o

Groeten,
Casper :lol:

PS : hoe zit dat eigenlijk met het parcours in het hinterland, is het veel zand, asfalt, op en af, serieuze klimmen, duinen............. ???

iemand veeeeeeeeeeeeel info ???
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

Net ingeschreven zie, benieuwd wat het zal geven... Aan supporters zal ik in ieder geval geen gebrek hebben :wink: 8)
Post Reply