Intresse Brugse Bike Posse Rit

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Kom zeker af. :wink:
Als nie in de ardennen zit ofzo met houffa marathon of andere dat ik van plan ben om te rijden.
woda
Mountainbiker

Post by woda »

Als het zover is mag je zeker iets laten weten
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

i-Mac wrote:Wie zal dat organiseren? Vergeet niet dat wij geen "roste klute" hebben. De Brugse Bike Posse is gewoon een bende Brugse bikers die veel leute willen maken. Wij zijn dus geen vereniging. Iets organiseren zoals je voorstelt, kost nu eenmaal geld.
Komt het OCMW daar niet in tussen?? :lol: 8) :wink:

Als het na mijn revalidatie is, kom ik -zo mogelijk uiteraard- af.

Een idee voor financiering is bvb. met voorinschrijving te werken voor de bbq... (ik kom met twee; mijn imaginair vriendje eet hééééél graag bbq...)
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik heb in ieder geval ook interesse. Mensen uit de streek rond houthulst kunnen eventueel mee met mijn wagen.
jawa
Mountainbiker
Location: Cannondale F1000SL, decathlon rockrider 8.2, Ridley Icarus

Post by jawa »

I-mac, Laat me in ieder geval ook iets weten, dan kom ik ook af., eens terug naar mijn roots (ben afkomstig van Brugge).
Voorts beste wensen en succes op sportief en ander vlak.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik ga samen met BBQ eens kijken waar en wanneer we weer een rit kunnen doen.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hey,

ik heb m'n zinnen nog niet gezet op een gezammelijke rit maar wat vinden jullie van mijn idee ???

Waarom eens niet afspreken om met z'n allen naar Wissant te trekken in de toekomst ??? iMac heeft daar al gereden en kan ons dus helpen.........

Y
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Ik ben al 15 jaar fervente bezoeker van de streek , zowel om te wandelenen en natuurlijk om te biken . Het is zeker niet te onderschatten.
De uitgestippelde ritten vertrekken uit Wissant en liggen rond de 20 km.
Wel moet je oppassen , de bepijling liggen soms wat raar opgestelt.
Als jullie van plan om eens af te spreken voor een gezamelijke rit naar wissant en als er niets anders te doen is ga ik zeker mee. :-D
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Post by Chiemel »

Yow Folks,

Ik woon nog nie zo heel lang in de streek, maar ben zeker ook geinteresseerd om dien tocht ne keer mee te bollen.
Ik volg het hier op de voet!!

Chiemel 8)
montenbaiker
Mountainbiker

Post by montenbaiker »

idd. de koppen eens bij elkaar steken om een Brugse (chrono)marathon te organiseren van 70-100 km.
Als je de parcours van de TT's van Jabbeke, Aartrijke, Sint-andries (versie 2004), Moerkerke ( nooit gereden :oops: ), Beernem en Hertsberge eens op elkaar legt, zal je al flink wat km samen krijgen. Mogelijk willen de genoemde clubs wel samenwerken. Ik wil zeker mijn steentje bijdragen moest het nodig zijn ( zolang ik de rit kan rijden ).
Post Reply