nut van spatborden?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Ik 'had' een Zefal Flamingo...
http://www.ciklo-centar.hr/images/opr_b ... amingo.jpg
Toch zeker al 8 jaar oud en deed nog altijd dienst. Tot vorige week in Leupegem, op een ijsplek onderuit en de plastic stond waarschijnlijk erg koud, daardoor gebroken ipv een beetje mee te geven. Zal eens moeten kijken in de solden naar een ander...
Vooraan gebruik ik een spatbordje dat ik gratis gekregen heb bij de Marmotte 2004, wordt bevestigd op de schuine buis dmv 2 rubbers. Werkt ook heel goed ondanks dat het eigenlijk maar 2cm breder is dan de schuine buis.
Als het er een beetje nat bijligt zet ik de spatborden erop, voor mij doet het veel uit. Drogere benen door spatbord vooraan en ook een drogere rug.
http://www.ciklo-centar.hr/images/opr_b ... amingo.jpg
Toch zeker al 8 jaar oud en deed nog altijd dienst. Tot vorige week in Leupegem, op een ijsplek onderuit en de plastic stond waarschijnlijk erg koud, daardoor gebroken ipv een beetje mee te geven. Zal eens moeten kijken in de solden naar een ander...
Vooraan gebruik ik een spatbordje dat ik gratis gekregen heb bij de Marmotte 2004, wordt bevestigd op de schuine buis dmv 2 rubbers. Werkt ook heel goed ondanks dat het eigenlijk maar 2cm breder is dan de schuine buis.
Als het er een beetje nat bijligt zet ik de spatborden erop, voor mij doet het veel uit. Drogere benen door spatbord vooraan en ook een drogere rug.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Re: algemeen
uwen endorfin heeft zelfs veel meer raderendriesv wrote:Oeps, dan is mijn endorfin (met rohloff) ook niet in orde.Yakke wrote: c) de alle-terreinen-fietsen, uitgerust met banden met een minimumsectie van 38 mm voor de wielen met een diameter van 650 mm en van 32 mm voor de wielen met een diameter van 700 mm, met minimum 2 versnellingsraderen bediend vanaf het stuur en die daarenboven geen spatborden en geen bagagedrager achteraan hebben.
Str.
Dus ik ben wettelijk in orde als ik met mijnen MTB zonder licht, eender welk uur s'nachts aan het rondbollen ben?c) de alle-terreinen-fietsen, uitgerust met banden met een minimumsectie van 38 mm voor de wielen met een diameter van 650 mm en van 32 mm voor de wielen met een diameter van 700 mm, met minimum 2 versnellingsraderen bediend vanaf het stuur en die daarenboven geen spatborden en geen bagagedrager achteraan hebben.
Als da zo is heb ik nog wel een appelke te pellen met bepaalde agenten...
- aresius
- Mountainbiker
In de gietende regen op een asfaltbaantje zonder spatborden is niet echt aan te raden. Ik was precies in een zwembad aan het rondfietsen. Vooraan zonder spatbord valt nog mee want het meeste komt toch tegen de buis, maar achteraan zou ik het toch niet kunnen missen als het regent.renaat wrote:"spatje"
In de modder is het leuk zonder maar in de regen minder.