JanMan wrote:keuze naar look : Reba WC
keuze naar werking : Fox
Heb dezelfde mening dus...
Post by Mondeoracing »
JanMan wrote:keuze naar look : Reba WC
keuze naar werking : Fox
Idd, maar het prijsverschil tussen de Race en de Team is dan ook weer niet zo astronomisch dan tussen de Team en de WCridley biker wrote:mijn LBS heeft mij gezegt dat de reba team ook juist dezelfde werking heeft als reba race, het enige verschil is ook het kroonstuk dat lichter isivo wrote:Een Reba WC heeft geen enkele meerwaarde tov een Reba Team, buiten een minieme gewichtswinst door de carbon kroon. De werking is echter volstrekt idem. De meerprijs van de WC tov de Team is dan ook volstrekt onzinnig (in mijn ogen).(zoals blijkbaar bij de reba WC en de reba team) dus dan zou je evengoed de reba race kunnen kopen percies.
grtz
Post by nash tackle »
Post by looneycooney »
Voorkeur in looks is natuurlijk zeer persoonlijk. Zo rijdt mijn vader met een fox fx100 en die vind ik er maar heel gewoontjes uitzien, niks speciaal.ivo wrote:Dat is dan weer persoonlijk want ik vind dat een Reba er maar 'gewoontjes' uitziet (in de 32 mm klasse natuurlijk) en een Fox er precies 'staat als een huis'.
En welke zijn de betere looks van een WC tov een Team?
De helft van de carbon bij de WC zie je niet eens.

dat is waar maar voor ne kerel van 15 jaar maakt dat beetje soms toch een redelijk groot verschilivo wrote:Idd, maar het prijsverschil tussen de Race en de Team is dan ook weer niet zo astronomisch dan tussen de Team en de WCridley biker wrote:mijn LBS heeft mij gezegt dat de reba team ook juist dezelfde werking heeft als reba race, het enige verschil is ook het kroonstuk dat lichter isivo wrote:Een Reba WC heeft geen enkele meerwaarde tov een Reba Team, buiten een minieme gewichtswinst door de carbon kroon. De werking is echter volstrekt idem. De meerprijs van de WC tov de Team is dan ook volstrekt onzinnig (in mijn ogen).(zoals blijkbaar bij de reba WC en de reba team) dus dan zou je evengoed de reba race kunnen kopen percies.
grtz