Ik zit te twijfelen tussen deze 2 vorken voor op mijn S-works Ht
heeft iemand ervaring met beide vorken?
Over de Fox heb ik wel al klachten gehoord i.v.m. olie verlies, klopt dit?
Let me know.
Reba WC of Fox F100X
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- scott racer
- Mountainbiker
Re: Reba WC of Fox F100X
Post by scott racer »
G-love wrote:Ik zit te twijfelen tussen deze 2 vorken voor op mijn S-works Ht
heeft iemand ervaring met beide vorken?
Over de Fox heb ik wel al klachten gehoord i.v.m. olie verlies, klopt dit?
Let me know.
een beetje zweten doen ze das alles .
De Reba is ook wel een schoon stuk materiaal
Ik zou voor de Reba Team gaan ipv de Fox.
Reden:
Vooral omdat ik zelf wil bepalen wanneer de vork lokt en wanneer niet, maar dat is louter persoonlijk.
Voor de prijs van een Fox heb je bijna 2 Reba's maar de Reba is zeker niet veel minder goed.
Een Reba WC heeft geen enkele meerwaarde tov een Reba Team, buiten een minieme gewichtswinst door de carbon kroon. De werking is echter volstrekt idem. De meerprijs van de WC tov de Team is dan ook volstrekt onzinnig (in mijn ogen).
Reden:
Vooral omdat ik zelf wil bepalen wanneer de vork lokt en wanneer niet, maar dat is louter persoonlijk.
Voor de prijs van een Fox heb je bijna 2 Reba's maar de Reba is zeker niet veel minder goed.
Een Reba WC heeft geen enkele meerwaarde tov een Reba Team, buiten een minieme gewichtswinst door de carbon kroon. De werking is echter volstrekt idem. De meerprijs van de WC tov de Team is dan ook volstrekt onzinnig (in mijn ogen).
mijn LBS heeft mij gezegt dat de reba team ook juist dezelfde werking heeft als reba race, het enige verschil is ook het kroonstuk dat lichter isivo wrote:Een Reba WC heeft geen enkele meerwaarde tov een Reba Team, buiten een minieme gewichtswinst door de carbon kroon. De werking is echter volstrekt idem. De meerprijs van de WC tov de Team is dan ook volstrekt onzinnig (in mijn ogen).
grtz