Nu heb ik die gekregen met kerstmis
Boek Filip Meirhaeghe
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Als peter van mountainbike.be zal hij er op ons feest wel zijn zeker???http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=18259 voor meer infoXeRpiO wrote:Ik had al een paar keer laten vallen dat ik Positief wel is zou willen lezen.
Nu heb ik die gekregen met kerstmis, maar eigenlijk wil ik daar wel Filip zenne kribbel in, iemand een gedacht waar en wanneer hij nog is een signeer sessieke houd?
- scale unlimited
- Mountainbiker
Post by scale unlimited »
Positief (lag onder de kerstboom), gisteren uitgelezen (vlotte schrijfstijl
)
Enorm verschoten welke trainingsarbeid een mountainbiker moet leveren om in de top van het wereldbekercircuit mee te draaien
You can do it Filip !
Enorm verschoten welke trainingsarbeid een mountainbiker moet leveren om in de top van het wereldbekercircuit mee te draaien
You can do it Filip !
-
Giant
- Mountainbiker
zeer vlot boek om te lezen. maar enkele vragen blijven toch open voor het verdere verloop van FM zijn carrière. zoals: het gebruik van Stilnoc en Anti-depressiva. stond er echt versteld van dat een topsporter al zware slaappillen moest nemen
het ging toch goed met filip zijn carrière. hij hoefde zich toch niet meer te bewijzen.
na de bekentenis, de depressie en de comeback nu eindelijk het boek van meirhaeghe!!!
en spannend verhaal vol boeiende verhaallijnen,intriges en amoureuze uitspattingen!
wat volgt;
deel 2
meirhaeghe vervangt een band
deel 3
meirhaeghe op stap in de provence
deel 4
voel je fit en slank met filip
deel 5
15 kooktips van filip meirhaeghe
deel 6
verbouw je huis tot een droomhuis met filip! 18 maand ervaring
gevolgd door; de filip deodorant,the meirhaeghe tandpasta enz enz.....
en spannend verhaal vol boeiende verhaallijnen,intriges en amoureuze uitspattingen!
wat volgt;
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
metalgod wrote:na de bekentenis, de depressie en de comeback nu eindelijk het boek van meirhaeghe!!!
wat volgt;
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
Maar goe da we weten wie het zegt hé