C2C 2006

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

pocoloco wrote: Ik heb me vergist... de voorlopige technische fiche bedraagt 7 volle pagina's in relatief klein lettertype :-D. Ik denk/hoop dat ik redelijk grondig ben geweest !
"Voorlopig" omdat het routeplan, afstanden en de hoogtemeters er nog niet opstaan. Da's voor als de sneeuw weg is !
Ik heb me weer vergist... In de gloednieuwe fiche is al direct een foutje geslopen... de stress... :oops: De juiste data moeten natuurlijk zo lezen:

<<Van 11 tot 14 september kan je je bike bij ons in Leuven afleveren voor het transport naar de Pyreneeën. Je zadel/zadelpen moet helemaal naar beneden of eruit. Voor de rest moet niets speciaals aan de fiets gebeuren, al raden we wel aan dingen als fietscomputers eraf te halen. Bellen voor afspraak op etc etc

Dag 1 – vrijdag 15/09
Afspraak om 17.00 aan de luchthaven van Girona/Spanje. We raden aan hier met het vliegtuig naar toe te reizen. Vluchten kunnen online geboekt worden op etc etc

Dag 2 – zaterdag
Deelnemers die de vlucht van vrijdag niet halen, kunnen de ochtendvlucht met aankomst in Girona om 08.15 u nemen. We zorgen hier ook voor de transfer naar de kust zodat er niets van de tocht gemist wordt.

Etappes van zaterdag 16/09 tot en met zaterdag 30/09 etc etc.... >>

De tocht duurt dus géén drie weken, tot spijt van wie 't benijdt.
napoleon
Mountainbiker

Post by napoleon »

bedankt voor de info Poco, die je me per mail stuurde. Pieter komt een van dezer dagen eens langs met het foldertje, en met zijn foto's. We schrijven ons vast nog in deze maand. jero(en) kijkt alvast uit naar de vliegtickets. Ik ben ondertussen eens langs geweest bij de fietsenmaker en hij kan ons een aantal onderdelen alvast in "bruikleen" meegeven. nog iets, het voorbereidende weekend in de ardennen is een ander probleempje, wij hebben namenlijk al een chaletje gehuurd in de ardennen dat weekend met een groep kameraden en met de vrouwtjes erbij, dat betekent dus dat we waarschijnlijk niet mee kunnen rijden met jullie. we plannen wel nog een aantal andere ritjes naar de ardennen misschien kan je ons eens na het weekend de route doormailen op gps of op kaart dan kunnen we ook ter voorbereiding eens de ritten rijden...

we zullen zowiezo nog wel eens met pieter vdv gaan rijden in de ardennen hij kan ons dan ook nog een paar tips meegeven.

misschien vinden we wel een oplossing om alsnog eens kennis te maken met de groep...

groeten napoleon... aka steven van vooren
napoleon
Mountainbiker

Post by napoleon »

bedankt voor de info Poco, die je me per mail stuurde. Pieter komt een van dezer dagen eens langs met het foldertje, en met zijn foto's. We schrijven ons vast nog in deze maand. jero(en) kijkt alvast uit naar de vliegtickets. Ik ben ondertussen eens langs geweest bij de fietsenmaker en hij kan ons een aantal onderdelen alvast in "bruikleen" meegeven. nog iets, het voorbereidende weekend in de ardennen is een ander probleempje, wij hebben namenlijk al een chaletje gehuurd in de ardennen dat weekend met een groep kameraden en met de vrouwtjes erbij, dat betekent dus dat we waarschijnlijk niet mee kunnen rijden met jullie. we plannen wel nog een aantal andere ritjes naar de ardennen misschien kan je ons eens na het weekend de route doormailen op gps of op kaart dan kunnen we ook ter voorbereiding eens de ritten rijden...

we zullen zowiezo nog wel eens met pieter vdv gaan rijden in de ardennen hij kan ons dan ook nog een paar tips meegeven.

misschien vinden we wel een oplossing om alsnog eens kennis te maken met de groep...

groeten napoleon... aka steven van vooren
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

chris wrote:
ivo wrote:Ik zal spijtig genoeg moeten passen voor dit evenement (tot opluchting van velen :-D ) gezien ik niet aan alle voorwaarden voldoe van de voorwaarden omschreven in 'Conditie'. :(
?? ... als cape epic finisher? #-o
Een eeuwigheid geleden dus.
Catsbiker
Mountainbiker

Post by Catsbiker »

Ziezo, daarnet bij Joker langs geweest en mezelf ingeschreven voor editie 2006 :-D :-D . Het trainen en het aftellen kan beginnen ...
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Catsbiker wrote:Ziezo, daarnet bij Joker langs geweest en mezelf ingeschreven voor editie 2006 :-D :-D . Het trainen en het aftellen kan beginnen ...
Ge hebt u een goede zaak gedaan.
Barny
Mountainbiker

Post by Barny »

Catsbiker wrote:Ziezo, daarnet bij Joker langs geweest en mezelf ingeschreven voor editie 2006 :-D :-D . Het trainen en het aftellen kan beginnen ...
Ziezo al één "Ancien" en één "bleu"(ik dus :oops: ) van het forum op de lijst van ingeschrevenen; voor de rest is het hier al een tijdje verdacht stil.
(het zal stilte voor de storm zijn zekers)
Ik ben al druk in de weer geweest om mijn reserve onderdelen te up daten.
Ik gebruik eigenlijk ,eerder toevallig ,al een tijdje het lijstje van reserve materiaal van Poco Loco voor mijn meerdaagsen en buitelandse trips.
En geloof me het heeft zijn deugdelijkheid al meer dan bewezen.
Vorig jaar nog in Zuid Frankrijk (Serres) stond ik met een kapotte body en 2 spaken gebroken; no problem alles bij en terplekke hersteld.
jero
Mountainbiker

C2C 2006

Post by jero »

Ik heb al een optietje genomen via Joker Gent. Ik moet enkel nog eens naar ginder om een voorschotje te betalen en de formaliteiten te regelen. Voor mij staat het vast, hoor; ik ben derbij!! Ik weet zeker dat mijn maat napo ook (bijna) ingeschreven is. We zijn wel allebei bleukes, maar daar wordt aan gewerkt.
Dus zo snel mogelijk reserve-onderdelen bij elkaar sprokkelen...

greetz,

jero(en)
Catsbiker
Mountainbiker

Post by Catsbiker »

Aan de (bijna) ingeschrevenen: zullen jullie er ook zijn op het Pocoloco weekend begin Maart?
Zelf zal ik ook aanwezig zijn. Ik kijk al uit naar wat voor parcours onze Pocolocoman zal gevonden hebben daar in de streek van St Vith. Gebazeerd op vorige weekendervaringen raad ik iedereen toch aan om reeds wat basisconditie in de benen te hebben.
Barny
Mountainbiker

Post by Barny »

Catsbiker wrote:Aan de (bijna) ingeschrevenen: zullen jullie er ook zijn op het Pocoloco weekend begin Maart?
Natuurlijk, als nieuweling kan ik het niet maken om dit te missen.
Post Reply