Als nie in de ardennen zit ofzo met houffa marathon of andere dat ik van plan ben om te rijden.
Intresse Brugse Bike Posse Rit
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
m-biker
- Mountainbiker
- Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride
Komt het OCMW daar niet in tussen??i-Mac wrote:Wie zal dat organiseren? Vergeet niet dat wij geen "roste klute" hebben. De Brugse Bike Posse is gewoon een bende Brugse bikers die veel leute willen maken. Wij zijn dus geen vereniging. Iets organiseren zoals je voorstelt, kost nu eenmaal geld.
Als het na mijn revalidatie is, kom ik -zo mogelijk uiteraard- af.
Een idee voor financiering is bvb. met voorinschrijving te werken voor de bbq... (ik kom met twee; mijn imaginair vriendje eet hééééél graag bbq...)
- profi
- Mountainbiker
- Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS
Ik ben al 15 jaar fervente bezoeker van de streek , zowel om te wandelenen en natuurlijk om te biken . Het is zeker niet te onderschatten.
De uitgestippelde ritten vertrekken uit Wissant en liggen rond de 20 km.
Wel moet je oppassen , de bepijling liggen soms wat raar opgestelt.
Als jullie van plan om eens af te spreken voor een gezamelijke rit naar wissant en als er niets anders te doen is ga ik zeker mee.
De uitgestippelde ritten vertrekken uit Wissant en liggen rond de 20 km.
Wel moet je oppassen , de bepijling liggen soms wat raar opgestelt.
Als jullie van plan om eens af te spreken voor een gezamelijke rit naar wissant en als er niets anders te doen is ga ik zeker mee.
- montenbaiker
- Mountainbiker
Post by montenbaiker »
idd. de koppen eens bij elkaar steken om een Brugse (chrono)marathon te organiseren van 70-100 km.
Als je de parcours van de TT's van Jabbeke, Aartrijke, Sint-andries (versie 2004), Moerkerke ( nooit gereden
), Beernem en Hertsberge eens op elkaar legt, zal je al flink wat km samen krijgen. Mogelijk willen de genoemde clubs wel samenwerken. Ik wil zeker mijn steentje bijdragen moest het nodig zijn ( zolang ik de rit kan rijden ).
Als je de parcours van de TT's van Jabbeke, Aartrijke, Sint-andries (versie 2004), Moerkerke ( nooit gereden