Meirhaeghe op Radio 1

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Bengo, mss was mijn woordkeuze niet 100%, ik wilde niet dat dit negatief over kwam, ik wou alleen verduidelijken dat het wellicht in je aard lag van altijd de dingen van op een andere manier te bekijken.

Maar pin je niet zo vast op dat ene zinnetje. Mss zullen er wel anderen bij dat hele epo-verhaal betrokken zijn, mss ook niet. Maar het blijft FM zelf die betrapt is, dus hij draagt de verantwoordelijkheid, en als hij dan eens moet liegen om niemand anders in de problemen te brengen, laat hem dan. Zolang men hem niet heeft vastgebonden om die EPO tegen zijn wil in in zijn lijf te spuiten blijft het met zijn goedkeuring.

Ik hoop dat hij opnieuw grootse prestatties neer kan zetten, zonder zich opnieuw te laten betrappen, en voor hem hoop ik dat hij dit doet zonder toevlucht te nemen tot verboden substanties.

Ik besef dat er op dat niveau veel meer belangen mee gemoeid zijn dan wanneer je als amateur wedstrijden rijdt en ik weet ook wel moesten we alles van iedereen weten dat we nog grote ogen zouden trekken.
kzoekemienpeird
Mountainbiker

Goed Bengo !

Post by kzoekemienpeird »

Blijven proberen Bengo, met die ijsberen is 't op de duur ook gelukt, ook al heeft het je bijna een paar vingers gekost :lol:

Ategev, dit lijkt me toch een vreemde doelstelling :
zonder zich opnieuw te laten betrappen
Ik zou toch liever zien dat hij opnieuw bij de wereldtop kan aansluiten zonder illegale troep te spuiten of te slikken.
(of andere toedieningswijzen, maar mijn fantasie slaat op hol dus ik zal niet verder detailleren [-X )
Yakke
Mountainbiker

Re: Goed Bengo !

Post by Yakke »

kzoekemienpeird wrote:Ategev, dit lijkt me toch een vreemde doelstelling :
zonder zich opnieuw te laten betrappen
Lees dan ook eens het zinsdeel dat er op volgt, en je zult zien dat jullie dezelfde mening delen.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Goh,jongens,iederéén weet ondertussen wel dat Meirhaeghe doping heeft genomen én dat hij gestraft is hiervoor en die straf mooi uitgezeten heeft.Misschien moeten we het brandmerk terug invoeren ??? Een cleane (top)sport bestaat niet hé mannen,get real.
Girlpower
Mountainbiker

Post by Girlpower »

P° wrote:Goh,jongens,iederéén weet ondertussen wel dat Meirhaeghe doping heeft genomen én dat hij gestraft is hiervoor en die straf mooi uitgezeten heeft.Misschien moeten we het brandmerk terug invoeren ??? Een cleane (top)sport bestaat niet hé mannen,get real.

=D> das nu eens gesproken sèg, je hebt groot gelijk =D>
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Dank u, Yakke.
Post Reply