Ik heb absoluut niks tegen Boonen, maar ik vind het veel vreemder dat die in veld komt rijden dan dat Nijs op een MTB rijdt!!
Laat iedereen zijn eigen keuze maken !!!!
Hoe meer volk op een mtb hoe beter !!!!
greetz
Post by hans-philippe »
Dat bedoel ik niet helemaal, Clijsters en Henin mogen nog 10 maal goud halen op de spelen als ze willen en Bonen mag voor mijn part nog meer aandacht krijgen. Nys mag ook nog 20 maal wereld kampioen worden, maar dan wereld kampioen in het crossen. Dat iedereen gewooon bij zijn of haar discipline blijft waar hij het best in is en het liefste doet. In belgie is er nog opkomend talent dat later volgens mij nog mooie dingen kan tonen. Dus geef en ook nu nog kansen en de nodige ondersteuning die ze nodig hebben...ivo wrote:Dus geen Clijsters en Henin naar de spelen, want die zijn zeker al binnen, geen ......
Kortom dat 90% dan maar thuisblijft als je die redenering wil blijven volgen.
En dit jaar geen Boonen meer op TV, al aandacht genoeg gehad, maar alleen nog illustere onbekenden (die wel willen maar niet kunnen).
gaan we dan ook Rasmussen en andere ex-MTB'ers uit de Tour weren ?Genius wrote:Dat bedoel ik niet helemaal, Clijsters en Henin mogen nog 10 maal goud halen op de spelen als ze willen en Bonen mag voor mijn part nog meer aandacht krijgen. Nys mag ook nog 20 maal wereld kampioen worden, maar dan wereld kampioen in het crossen. Dat iedereen gewooon bij zijn of haar discipline blijft waar hij het best in is en het liefste doet. In belgie is er nog opkomend talent dat later volgens mij nog mooie dingen kan tonen. Dus geef en ook nu nog kansen en de nodige ondersteuning die ze nodig hebben...ivo wrote:Dus geen Clijsters en Henin naar de spelen, want die zijn zeker al binnen, geen ......
En dit jaar geen Boonen meer op TV, al aandacht genoeg gehad, maar alleen nog illustere onbekenden (die wel willen maar niet kunnen).
Post by scott racer »
Foempes wrote:gaan we dan ook Rasmussen en andere ex-MTB'ers uit de Tour weren ?Genius wrote:Dat bedoel ik niet helemaal, Clijsters en Henin mogen nog 10 maal goud halen op de spelen als ze willen en Bonen mag voor mijn part nog meer aandacht krijgen. Nys mag ook nog 20 maal wereld kampioen worden, maar dan wereld kampioen in het crossen. Dat iedereen gewooon bij zijn of haar discipline blijft waar hij het best in is en het liefste doet. In belgie is er nog opkomend talent dat later volgens mij nog mooie dingen kan tonen. Dus geef en ook nu nog kansen en de nodige ondersteuning die ze nodig hebben...ivo wrote:Dus geen Clijsters en Henin naar de spelen, want die zijn zeker al binnen, geen ......
laat ieder toch doen wat hij doet ....
mag ik dan nog biken: speel nl ook competitie badminton. Mag ik nu nog starten in de funklasse?scott racer wrote:Foempes wrote:gaan we dan ook Rasmussen en andere ex-MTB'ers uit de Tour weren ?Genius wrote: Dat bedoel ik niet helemaal, Clijsters en Henin mogen nog 10 maal goud halen op de spelen als ze willen en Bonen mag voor mijn part nog meer aandacht krijgen. Nys mag ook nog 20 maal wereld kampioen worden, maar dan wereld kampioen in het crossen. Dat iedereen gewooon bij zijn of haar discipline blijft waar hij het best in is en het liefste doet. In belgie is er nog opkomend talent dat later volgens mij nog mooie dingen kan tonen. Dus geef en ook nu nog kansen en de nodige ondersteuning die ze nodig hebben...
laat ieder toch doen wat hij doet ....
en Frishknegt en Thijs Al???? uit de cross zetten .
waar zijn we mee bezig .
Ge zou fier moeten zijn dat Nys het Mtb wereldje aandacht geeft en laat krijgen