Iemand al de gelukkige eigenaar van dit nieuwe speeltje.
Prijs lijkt mee te vallen en precies achterstand tov Polar aan het inhalen.
Ziet er nu iets afgelikter uit dan het vorige model en vooral instelbaar Opnamedebiet tussen 1-20 sec en dubbel geheugen.
Hoogtemeting van 5 naar 2 meter.
Hopelijk is hij nu ook volledig waterdicht?
HAC4 Pro 2006
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- gamutter
- Mountainbiker
- Location: Epic S-w carb - Sjump S-w carb - Sjumper M4 - Roubaix Pro D-Ace
De Hac 5 is al anderhalf jaar geleden aangekondigd en nu nog niet op de markt!? Allez 't is te hopen dat het er dit jaar van komt.Transalp wrote:Waarom deze HAC4 Pro? De HAC5 komt binnenkort toch uit?
De software van de HAC4 Plus is niet compatibel met de HAC4 Pro.
Je kan dit toch niet meer au serieux nemen. Dat doet de naam van Ciclosport geen deugd.
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Volgens de site van ciclosport http://www.ciclosport.de/ zou deze (de HAC5) in de handel komen in de lente van 2006, en nu maar hopen dat het niet weer uitgesteld wordt

ik heb sinds vorige week de nwe hac 4 pro+, kan er nog niet veel overzeggen, behalve dat je voor niet al te veel geld (ter vergelijking met de polar wel) veel mogelijkheden hebt.
Het lijkt allemaal vrij duidelijk maar ik heb nog niet de helft van de mogelijkheden geprobeert.
Een nadeel is de nog niet bestaande uitgebreide handleiding in het nederlands en de bestaande freeware betreffende de hac 4 is hier niet van toepassing op.
Voor de rest een zeer handig toetstelletje.
Eventuele poss./of neg. ervaringen volgen.
Het lijkt allemaal vrij duidelijk maar ik heb nog niet de helft van de mogelijkheden geprobeert.
Een nadeel is de nog niet bestaande uitgebreide handleiding in het nederlands en de bestaande freeware betreffende de hac 4 is hier niet van toepassing op.
Voor de rest een zeer handig toetstelletje.
Eventuele poss./of neg. ervaringen volgen.
Ben vooral nieuwsgierig of hij nu wel waterdicht is, het grootste nadeel van de versie 2005. De behuizing ziet er in elk geval geheel anders uit dan de 'gewone' Hac4.
Is de stuurhouder nu ook anders. Ik meen iets te lezen over een bajonetaansluiting in de armband???? Maar bij gebrek aan voldoende foto's snap ik dat niet goed. Is de bikemount dan verdwenen?
Is de stuurhouder nu ook anders. Ik meen iets te lezen over een bajonetaansluiting in de armband???? Maar bij gebrek aan voldoende foto's snap ik dat niet goed. Is de bikemount dan verdwenen?
Je kunt hem op een armbandje (uurwerk) klikken, of je kan hem op je bike mount klikken. Daar heb ik dan net weer wat twijfels over.Is de stuurhouder nu ook anders. Ik meen iets te lezen over een bajonetaansluiting in de armband???? Maar bij gebrek aan voldoende foto's snap ik dat niet goed. Is de bikemount dan verdwenen?
Ik probeer straks wat foto's hier te zetten.