Sven Nys MTB seizoen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
hans-philippe
Mountainbiker

Post by hans-philippe »

Dat Nijs op een mtb stapt ( en er nog goed kan mee rijden) daar komt nogal wat commentaar op, nochtans dat cyclocross en mtb naar mijn mening niet zoveel verschillen , maar dat Tom Boonen mee toertochten rijdt (Betekom en Diest) wow dat is plezant #-o
Ik heb absoluut niks tegen Boonen, maar ik vind het veel vreemder dat die in veld komt rijden dan dat Nijs op een MTB rijdt!!

Laat iedereen zijn eigen keuze maken !!!!
Hoe meer volk op een mtb hoe beter !!!!

greetz
MTBker Goby
Mountainbiker
Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221

Post by MTBker Goby »

Groot gelijk hans-philippe :-D

grtzzz

goby
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

" Er is maar één man hier in ons landje die het volgens mij ronduit verdiend om in peking met het goud gaan te lopen en dat is Roel."

Nu eigenlijk is het simpel. Gezien de spelen noch een fansite zijn noch een regelmatigheidskriterium is de enige die goud verdient diegene die op die dag als eerste over de streep komt (er van uitgaand dat hij of zij het spel eerlijk gespeeld heeft).
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

Ik heb liever andere belgische renners dan nys die zich gaan kwalificeren voor de olympische spelen. Er zijn veel meer jongere mountainbikers hier in belgie van zo'n kwalificatie dromen en er meer baat bij hebben dan nys. Nys verdient al genoeg en heeft naar mijn bescheiden mening ook al genoeg aandacht van pers e.d.
Ik zie Nys ook liever crossen dan biken, maar als Nys echt wilt biken dan kan niemand hem tegenhouden. Persoonlijk denk ik nu wel dat Nys niet echt van het biken houdt. Hij doet het volgens mij puur en alleen om een gooi naar een olympische medaille te kunnen doen. Eens hij die heeft zal hij wel weer stoppen, omdat hij dan wel weer genoeg centjes heeft bijverdiend :-? ...
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Man, man :roll:
En alle andere atleten doen mee omdat 'deelnemen belangrijker dan winnen is' zeker.
Dus geen Clijsters en Henin naar de spelen, want die zijn zeker al binnen, geen ......
Kortom dat 90% dan maar thuisblijft als je die redenering wil blijven volgen.
En dit jaar geen Boonen meer op TV, al aandacht genoeg gehad, maar alleen nog illustere onbekenden (die wel willen maar niet kunnen).

Maar past typisch in de Belgische mentaliteit. Dat verklaart ook waarom België in verhouding altijd zo weinig medailles behaalt. Wij gaan met een vriendenclubje naar ginder om de hoop te vergroten de anderen met potentiële winners.
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

ivo wrote:Dus geen Clijsters en Henin naar de spelen, want die zijn zeker al binnen, geen ......
En dit jaar geen Boonen meer op TV, al aandacht genoeg gehad, maar alleen nog illustere onbekenden (die wel willen maar niet kunnen).
Dat bedoel ik niet helemaal, Clijsters en Henin mogen nog 10 maal goud halen op de spelen als ze willen en Bonen mag voor mijn part nog meer aandacht krijgen. Nys mag ook nog 20 maal wereld kampioen worden, maar dan wereld kampioen in het crossen. Dat iedereen gewooon bij zijn of haar discipline blijft waar hij het best in is en het liefste doet. In belgie is er nog opkomend talent dat later volgens mij nog mooie dingen kan tonen. Dus geef en ook nu nog kansen en de nodige ondersteuning die ze nodig hebben...
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

Genius wrote:
ivo wrote:Dus geen Clijsters en Henin naar de spelen, want die zijn zeker al binnen, geen ......
Dat bedoel ik niet helemaal, Clijsters en Henin mogen nog 10 maal goud halen op de spelen als ze willen en Bonen mag voor mijn part nog meer aandacht krijgen. Nys mag ook nog 20 maal wereld kampioen worden, maar dan wereld kampioen in het crossen. Dat iedereen gewooon bij zijn of haar discipline blijft waar hij het best in is en het liefste doet. In belgie is er nog opkomend talent dat later volgens mij nog mooie dingen kan tonen. Dus geef en ook nu nog kansen en de nodige ondersteuning die ze nodig hebben...
gaan we dan ook Rasmussen en andere ex-MTB'ers uit de Tour weren ?

laat ieder toch doen wat hij doet ....
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

Foempes wrote:
Genius wrote:

:roll: en Frishknegt en Thijs Al???? uit de cross zetten .

#-o waar zijn we mee bezig .
Ge zou fier moeten zijn dat Nys het Mtb wereldje aandacht geeft en laat krijgen :wink:
picolo
Mountainbiker

Post by picolo »

maar al deze anderen blijven in de andere discipline verder doen. zal nys nog mtb'en na peking [-X [-X [-X kdenk van nie het enige waarvoor hij biked is diene medaille
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

scott racer wrote:
Foempes wrote:
Genius wrote: Dat bedoel ik niet helemaal, Clijsters en Henin mogen nog 10 maal goud halen op de spelen als ze willen en Bonen mag voor mijn part nog meer aandacht krijgen. Nys mag ook nog 20 maal wereld kampioen worden, maar dan wereld kampioen in het crossen. Dat iedereen gewooon bij zijn of haar discipline blijft waar hij het best in is en het liefste doet. In belgie is er nog opkomend talent dat later volgens mij nog mooie dingen kan tonen. Dus geef en ook nu nog kansen en de nodige ondersteuning die ze nodig hebben...

:roll: en Frishknegt en Thijs Al???? uit de cross zetten .

#-o waar zijn we mee bezig .
Ge zou fier moeten zijn dat Nys het Mtb wereldje aandacht geeft en laat krijgen :wink:
mag ik dan nog biken: speel nl ook competitie badminton. Mag ik nu nog starten in de funklasse?
Post Reply