????
Kies 't zekere voor 't onzekere en schrijf je in ;op wat wacht je?? Zegen van ega....
Site wordt continue aangepast. Telkens er een inschrijving bijkomt wordt dit automatisch aangepast op de voorpagina.steph wrote:Site wordt inderdaad niet aangepast ,zo lijkt het...maar heb vorige week gekeken op site:aantal inschrijvingen was iets van 129 en als ik nu kijk zie ik onderaan startpagina staan : Actueel aantal inschrijvingen : 147
????
Kies 't zekere voor 't onzekere en schrijf je in ;op wat wacht je?? Zegen van ega....(
tja, 4 dagen aan een stuk rond de 100km met telkens een 2000hm per dag,muddy black wrote:Heb al gelezen dat het meer op uithouding is gebaseerd, en niet zozeer op de vele hoogtemeters, of is
dit verkeerd?
Ik wist ook niet hoe het zat, maar daarnet lees ik dit op de website :A d r i wrote:en ik dacht dat jij banden had met de organisatie. Misschien kun je eens gaan nahoren wat er nu juist van geweest is?aj kwak wrote:Ik dacht dat het hotel verantwoordelijk is.ivo wrote:En hoe rijm je dat juridisch? Verantwoordelijk zijn maar niet de gevolgen moeten dragen van je verantwoordelijkheid?
Of hebben ze gewoon geluk en is het nog bij niemand opgekomen dit juridisch af te dwingen?
lcmt.be wrote:Goed nieuws voor de slachtoffers van de fietsendiefstal (hotelinbraak) tijdens de LCMT van 2004. Met dank aan Hotel Ol Fosse d'Outh en zijn verzekeringsmaatschappij konden alle gedupeerden recent vergoed worden.
Das positief.aj kwak wrote:lcmt.be wrote:Goed nieuws voor de slachtoffers van de fietsendiefstal (hotelinbraak) tijdens de LCMT van 2004. Met dank aan Hotel Ol Fosse d'Outh en zijn verzekeringsmaatschappij konden alle gedupeerden recent vergoed worden.
Post by biker steven »