Beginneling uit Hasselt

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Justin
Mountainbiker
Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Post by Justin »

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het al met bakken uit de lucht gekomen ! En voor morgen geven ze blijkbaar niet veel beter weer.

@danny 1: ben ik jou vorige week niet voorbijgereden in de buurt van het kasteel van Rullingen. Ik had de indruk dat die persoon ongeveer onze leeftijd had. Ik weet niet meer welke bike hij had, maar wat ik me nog wel herinner is het feit dat zijn fietsbril nogal een fel groene kleur had. Misschien weet iemand wie dat was. Ben die persoon ca. 45 min later opnieuw tegengekomen in St-Truiden.
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Was zeker ik niet hoor die je bent tegen gekomen.
Groetjes Danny
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Zaterdag 24/12 ritje te zonhoven vertrek camping holsteenbron om 10 uur. Kandidaten kom maar af.
Groetjes Danny
danny1
Mountainbiker

kerstdinner wegfietsen

Post by danny1 »

Hallo allemaal,
In verband het vele eten nu met de feestdagen ga ik dinsdag 27/12/2005 een toerke doen op de limburgse heide. Vertrekplaats camping holsteenbron te zonhoven 10.00 hr. Kandidaaten kunnen altijd daar ter plekke komen.
Groetjes Danny
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Ben vandaag gaan fietsen met men vrouwke gewoon een beetje langs het kanaal en dan een stukje langs de gewone weg. Hebben 50 km gedaan tegen een gemiddelde snelheid van 20 per uur. Was plezant om met het vrouwke de nieuwjaarskilo's er af te fietsen zo langs de weg.
Groetjes Danny
flip
Mountainbiker

Post by flip »

hmm toevallig woon ik ook vlakbij HH Plein, Excelsiorlaan, als je achter Villa Temporis het paadje neemt kom je bij mij in straat uit, hebben jullie al iets afgesproken?
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

Hebben jullie ook deze topic gelezen over de toertocht in Kiewit-Hasselt?

Deze toertocht is een aanrader voor beginners, die hun eerste stappen zetten in het mountainbiken, en leert hen bv. aan op verschillende ondergronden te biken.

In 2004 reed deze toertocht over het grondgebied kiewit-bokrijk-de teut zonhoven-...

Ik zal in ieder geval aanwezig zijn, en zal dit jaar vermoedelijk een a twee keren de maximale afstand rijden.

Tot de 29ste!
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

ik ga zeker ook aanwezig zijn op kiwiet.
see you dere
groetjes danny
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Iemand zin om zaterdag 28/01/2006 een toerke te doen op de zonhovense heide. Laat maar iets weten.
Groetjes Danny
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Vandaag de TT te kiewit gereden en het het best naar men zin gehad.
Het weer viel heel goed mee en het was zeer plezant. Een pluimpje voor de organizatie voor het mooie parcour.
Groetjes Danny
Post Reply