ZuchtraketwomanFIETE wrote:da heeft niks te maken met fietsen of nie kunnen fietsen hij stoeft te veel!!
ieder zijn mening!!
en ik denk nie da ik zo belachelijk overkom zoals ge zegt want er delen ook velen mijn mening!
POPEYE gogogogoo
Hoe oud zijde gij eigenlijk?
Ik vraag me af in welk opzicht Sven Nys teveel stoeft volgens u, geef eens een voorbeeld zodat de "onwetenden" hier ook kunnen volgen.
Liboton zei in zijn tijd voor de start al : "op dat stuk ga ik in die ronde wegrijden van iedereen", en hij had nog dikwijls gelijk ook ! Ik heb Nys zulke uitspraken nog niet horen doen, hoewel hij ze waarschijnlijk ook kan waar maken.
Als ik dat hier lees moeten supporters helemaal ni zat zijn om onsportief uit de hoek te komen. (Of het moet zijn dat gij met een stuk in uwe kraag achter de PC zit)
En hebben jullie die-hard Meirhaeghe fans zijn boek eigenlijk wel gelezen ?
Die man is ook in andere discipline's als het XC-MTBiken zijn loopbaan begonnen hoor, hebben jullie ook zo'n zaag gespannen toen hij de overstap gemaakt heeft ?
Begrijp me niet verkeerd hé, ik ben zelf ook fan van Filip, maar fan zijn van de ene, wil niet zeggen dat je op de rest moet neerkijken.