Sven Nys MTB seizoen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

raketwomanFIETE wrote:da heeft niks te maken met fietsen of nie kunnen fietsen hij stoeft te veel!!
ieder zijn mening!!
en ik denk nie da ik zo belachelijk overkom zoals ge zegt want er delen ook velen mijn mening!

POPEYE gogogogoo
Zucht :roll: .

Hoe oud zijde gij eigenlijk?

Ik vraag me af in welk opzicht Sven Nys teveel stoeft volgens u, geef eens een voorbeeld zodat de "onwetenden" hier ook kunnen volgen.

Liboton zei in zijn tijd voor de start al : "op dat stuk ga ik in die ronde wegrijden van iedereen", en hij had nog dikwijls gelijk ook ! Ik heb Nys zulke uitspraken nog niet horen doen, hoewel hij ze waarschijnlijk ook kan waar maken.

Als ik dat hier lees moeten supporters helemaal ni zat zijn om onsportief uit de hoek te komen. (Of het moet zijn dat gij met een stuk in uwe kraag achter de PC zit)

En hebben jullie die-hard Meirhaeghe fans zijn boek eigenlijk wel gelezen ?
Die man is ook in andere discipline's als het XC-MTBiken zijn loopbaan begonnen hoor, hebben jullie ook zo'n zaag gespannen toen hij de overstap gemaakt heeft ?

Begrijp me niet verkeerd hé, ik ben zelf ook fan van Filip, maar fan zijn van de ene, wil niet zeggen dat je op de rest moet neerkijken.
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

ik vind het tegek dat hem ook in het mtb gebeuren zijn zet wilt doen en waarom ook niet heh :)
en stoefen vind ik niet dat hem doet , hij zet zich mentaal boven alles en blijft in zichzelf geloven dat hem de beste is , dat moet een topsporter toch hebben of niet?!
Khoop dat hem een mooie toekomst tegemoet gaat in het mtb-circuit , maar daar twijfel ik praktisch niet aan :-D
MTBker Goby
Mountainbiker
Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221

Post by MTBker Goby »

Hij heeft reden om te stoefen en eigenlijk ik hoor hem niet stoefe da is gwn da waarheid wat hij zegt en ja als ge 1ste dan zijt ge 1ste dan kan ik da niet stoefen noeme
picolo
Mountainbiker

Post by picolo »

kzou eens willen zien "ALS" hij peking haalt of hij daarna nog een mtb in z'n handen zal nemen. [-X 'k denk van nie
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

...en dan zal ik nu is iets zeggen... :-)

Ik hoop dat er voor België 3 MTB'ers naar Peking kunnen:
1) Filip
2) Roel
3) Sven

Ik vind het het belangrijkste dat BELGIE een gouden medaille behaalt en ja liefst Filip maar als dat nu Sven is of Roel dan is dat ook goed.

De Sport primeert voor mij!

Happy 2006 :bounce:
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

zaskar72 wrote:...en dan zal ik nu is iets zeggen... :-)

Ik hoop dat er voor België 3 MTB'ers naar Peking kunnen:
1) Filip
2) Roel
3) Sven

Ik vind het het belangrijkste dat BELGIE een gouden medaille behaalt en ja liefst Filip maar als dat nu Sven is of Roel dan is dat ook goed.

De Sport primeert voor mij!

Happy 2006 :bounce:
=D> =D> awel da vindt ik nu is schoon gezegd sé .

:wink:
Guest

Post by Guest »

pffffff :roll: .

Ik zal eens heel eerlijk zijn. Filip is een toffe kerel en ik gun hem goud op de olympische spelen, zeker weten. Sven is volgens mij iemand die van het mountainbiken profiteerd om olympisch goud te halen, zo dat is eruit. Er is maar één man hier in ons landje die het volgens mij ronduit verdiend om in peking met het goud gaan te lopen en dat is Roel. Roel heeft zich al die jaren voor alle ondankbare Belgen ingezet om op wereldniveau te presteren en zelfs de meest gegeerde titels binnen te halen. Maar de enige namen die hier constant over het forum vliegen zijn Filip en Sven. Ik ken alle drie de mensen persoonlijk en moet zeggen dat Roel mij toch wel het meeste is bijgebleven. Hij en Filip zijn momenteel de toekomst van ons internationale mountainbikegeweld en niet die partime mountainbiker die met andermans punten wil gaan lopen om de spelen in Peking te halen ( yup, dat zijn woorden die uit Nys zijn mond komen). "ik hoop dat Filip weer terug komt, met de punten die hij verdiend is het zeker mogelijk om met meer man naar peking te trekken". Wat een lef, dat hij zich maar tussen Roel en Filip bewijst.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Dat ne mens als Sven Nys zich wil wagen aan het MBT kunnen wij als fervente bikers toch alleen maar toejuichen...Sven is ne sportman en dat hij goed kan fietsen kun je niet ontkennen,dat hij naar Peking wil is zijn goed recht.Ik heb zelfs bewondering voor zijn lef om dat te proberen...Dat hij op zijn bek kan gaan zal hij zelf ook wel weten,maar dat dat gebeurd zou me verwonderen. Mocht dat toch zo zijn,hij heeft het tenminste geprobeerd en daarvoor alleen moet je respect hebben.Ik heb minder begrip voor mensen die hopen dat hij op zijn bek zal gaan,dat zegt genoeg over hun ingesteldheid...Fan zijn van iemand is allemaal goed en wel maar blijf respect hebben voor de mede/ tegenstanders.En dat babyfacegedoe,mens toch,waar ben je mee bezig?Ik hoop dat,mocht je kinderen hebben,ze geen babyface hebben,want anders beklaag ik ze,als je snapt wat ik bedoel...Emoties en verstand,dat moet je op één lijn trachten te krijgen,dat is goed voor jezelf en voor de andere,anders is het oorlog...bewijzen genoeg te vinden in het dagelijkse leven...jammer genoeg...alléé,voor iedereen een sportief menselijk 2006... :wink:
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

tjonge wa ne kleinzielige boel is dat hier.....

Als Nys er wilt voor gaan om zich te kwalificeren voor Peking en het lukt hem, dat heeft hij dit zelf verwezenlijkt.
Lukt het niet dan is het spijtig voor de sport, maar hij steekt wel z'n nek er voor uit.

by the way: ik ben een fan van HET EERSTE UUR van FILIP en van SVEN.

Ook ik was verslagen toen ik het nieuws hoorde van Filip toen hij.... maar ik heb hem altijd blijven steunen.

Alleen een super sporter die zich goed en sterk voelt durft grootsprakige voorspellingen doen, gewoon omdat ze het "kunnen" (zoals Filip al enkele keren deed voor een WB & zoals Sven & Tom ook doen voor bepaalde wedstrijden)

Spijtig voor Roel (ik moedig hem evenveel aan als Filip hoor) maar hij mist voorlopig een beetje het 'karakter' van deze.
Hij is wel een talent en hij kan het ook :"Roel zit voorlopig in de Sven Nys faze van 2 jaar geleden" hij moet ook alleen nog wat gedurfder uit de hoek komen.

greetz 8)
scottboy
Mountainbiker

Post by scottboy »

Blubberduck wrote: "Roel zit voorlopig in de Sven Nys faze van 2 jaar geleden" hij moet ook alleen nog wat gedurfder uit de hoek komen.

greetz 8)
Idd Sven Nys werd enkele jaren geleden verweten dat hij te braaf, lees te soft was. Remember de strijd op het WK 2000 tegen Groenendaal. Daar kreeg hij het ganse land over zich heen omdat hij Groenendaal, conform de teamorders, de wereldtitel schonk tot groot ongenoegen van Mario declercq. Nu dat hij wat zelfbewuster uit de hoek komt krijgt hij opnieuw een deel van het land over zich heen...... triestige Belgenmentaliteit.
Post Reply