Jou prestaties van de dag ( qua biking :) )

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
mtb-fltn
Mountainbiker

Post by mtb-fltn »

J.S. wrote:
mtb-fltn wrote:
J.S. wrote:Mijn prestatie van de dag? Mijn voorwiel vergeten...

20 minuten gereden naar de start van de BLOSO-route van Lennik, daar constateren dat het voorwiel nie in den auto steekt, terug naar Wemmel gereden en dan maar de BLOSO van Meise gaan doen... #-o :oops:
Ne wheelie doen van begin tot eind van de route, da was toch te doen zeker! :drunk:

Ne maat van mij ging vorig jaar nen tt meedoen in het Luikse. Ergens tussen Leuven en Luik had hij door dat hij zijn fiets thuis vergeten was! =D> =D> =D>
Ook al was mijn voorval vree dom, met dit mag zelfs ik toch eens lachen, he!?! :lol: :wink:

Van waar vertrok hij?
Hij vertrok in Lubbeek. Ik denk dat hij ergens op de E40 ter hoogte van Berloz door had dat hij kon terugkeren! Dom, dommer, domstststst..... :bounce:
Justin
Mountainbiker
Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Post by Justin »

Als ik zo de commentaar hoor van de bikers die vandaag hun ritje gedaan hebben, kan ik alleen maar jaloers zijn dat ik de nacht heb moeten werken en pas om 12.30 uit mijn beddeke ben gekomen. Na een nacht van twaalf uur (19.00 - 07.00) waarbij na de shift nog een uurtje met de auto naar huis gereden moet worden, kan een mens wel een beetje rust gebruiken.
In Sint-Truiden (rond 07.40 uur denk ik) nog op't gemak een passat voorbijgereden en ondertussen ff de bike bekeken die achter op de auto hing, met het gedacht : "miljaar gast, in die mist en kou gaan biken, chapeau !", maar langs de andere kant : "'k wou dat ik kon gaan biken".
Die gast zal waarschijnlijk gedacht hebben : "Waarom steekt die me zo langzaam voorbij...". Ik wou alleen ff de bike bekijken voor zover dat mogelijk was in het donker.

Samengevat : het is blijkbaar weer een prachtige bike-dag geweest !
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Vandaag mijn eigen toerken gedaan in Oud-Heverlee, dwz stukskes van de 3 Bloso´s en eigen stukskes. Met al dat regenweer van de afgelopen dagen + dat men in bepaalde bospercelen weer duchtig bomen aan het rooien is waardoor de wegen her en der er goed omgeploegd bijlagen door die zware machines, maakt dat ik van kop tot teen onder de modder thuiskwam.
Maar ik had al 2 weken niet meer kunnen rijden en er was geen houden meer aan, ik moest en ging fietsen. In totaal een 50-tal kms gedaan en zeker geen spijt gehad, het was prachtig herftsweer en fietsen is met dit weer is gewoon zaaaaalig !!!
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Gaan schaatsen in Geleen op de 400m baan.Zalig schaatsweer,koud,prachtig zonnetje en kei hard ijs.Voor de eerste maal met competitie klapschaatsen geschaatst.Wat een verschil met de mijne die reeds 8 jaar oud zijn.Wel wat aanpassen in het begin maar na enkele rondjes ging het toch al sneller dan met men vorige.Ik draaide rondjes rond de 45à 50 sec en in het totaal had ik 52km op 2u12min.In de winter doe ik dit als training en vooral bij zeer koud weer is dit een alternatief voor het fietsen.Daarbij is het een ideale krachttraining voor de bovenbenen en de rug,vooral als je laag gaat zitten.Met de MTB wandel ik wat rond op een klein verzetje.
Zijn er nog forumleden die deze sport beoefenen?
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

welke maat heb jij van schaatsen? ik zou die oude van jou wel eens willen proberen want ik skeelerde een paar zomers geleden nog regelmatig en schaatsen kon ik vroeger ook
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Adri,in schoenmaat heb ik 42 maar in schaatsmaat is dit een 40 of 41 naargelang model.In schaatsschoenen ga je met blote voeten dit om zeer stevig vast te zitten en om zo weinig mogelijk speling te hebben in de schoen.Ik doe wel heel dunne kousjes aan.
Maar als je graag eens meegaat,je kunt ginder zeer goede noren huren.
Volgende week ga ik zeker nog 2X maal,ik laat je iets weten wanneer.
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Deze morgen om 9.30 vetrokken met mijne gebuur. Thuis aangezet met den bike richting Gavere om daar de bloso route te doen.
53 km in totaal gedaan en serieus koud gehad met al diene wind.
Maar toch vree content dak geweest ben na een zware bike week.

Zaterdag tt in de haan : 48 km
Maandag tt in Astene : 46 km
Woensdag bloso route van de lange munte in Kortrijk : 40 km
Vrijdag Bloso route Gavere : 53 km

Kben content van mijn eigen daar ik nog maar enkele maanden bezig ben.
Kort applaus voor mijn eigen =D> :lol:

En nu oudejaarsavond vieren. Da zal nog het zwaarste zijn vanal.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Vandaag weer keer op de fiets gesprongen.
Was al van in veldegem geleden in voor veldegem was het 5 weken geleden. dus contditie niet vet he.

Uit koekelare vertrokken naar de kust in mariakerke.
Dan an daar gereden via duinen naar lombardsijde dan terug ton in middelkerke via wat kleinde dorpjes wind op weer naar koekelare.

Eerste doortocht in middelkerke cyclocross parkoer gedaan van de wedstrijd was kopleet stuk gereden in klei daar ferm afgezien. paar stuk naar hoogste berg onmogelijk om op te graken als je daar van de fiets sprong was het glijbaan naar beneden. :P

65 kilometer. Avs van 22.
Goede training was mee met eerste jaars junior op de weg die zwinters mountainbiked. Die coureurs zijn niet te onderschatten wi. Paar keer moeten ferm vastklapen in wiel. Op einde paar keer moeten lossen.
Wimke84
Mountainbiker

Post by Wimke84 »

dinsdag: de haan (da bos ginds)
woensdagen & vandaag: Landegem langs 't schipdonk in 't bos, beetje verder aan de lobrug (denk toch dat die zo noemt) rond de vijver :-)

ps ben een beetje een noob op 't dees forum. Maar indien iemand mij andere plaatsen in de buurt kan verklappen waar ik mij kan uitleven op men fietske zou ik je enorm dankbaar zijn.
(ben uit verveling al enkele akkers waar de mais af is gaan omploegen maar ne vreende kick krijgt ge daar toch nie van :-D )
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

hehe daarstraks heb ik wat zitten rondfietsen op het gemakske , dromend van mijn toekomstige scott ..denk zo'n kleine 20km gedaan , maar enkel om en rond hasselt/kiewiet .
dan daarnet maar een winter-tenue gaan halen en ga seffens fietsen naar alken , door naar stevoort , kuringen etc onderweg komt kameraad mee ...schat zo'n kleine 25/30km gaan we doen met de lichtjes gemonteerd :p verklaar me zot ma ik vind dat leuk in de donker hehhe :P

edit : ben net terug , dat Scott winter pakske doet goed ze werk , enkel 1 voetbal tshirt , die winter tights en winter jacket , lekker warm gehad :-D
zeer tevreden van , nu nog ne scott fiets heh :oops:
moesten terugkeren , werd toch wel té donker en een van ons had geen licht ..ik heb +-30km gedaan met kameraad en de ander 2 +-25km
Post Reply