morgen gaan ik en een paar andere eens zien naar de nieuwe winkel van Rose Versand!
Nu zou ik het volgende willen weten, ligt er op de weg heen of terug mss nog een andere winkel die wel eens de moeite is om eens te gaan bekijken!
We vertrekken normaal vanuit Hasselt...
Greetz
Bezoek aan rose versand
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- 123 Bike Check
- Mountainbiker
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Geen dankvdc wrote:Waar ligt 'Rose' eigenlijk..
http://www.roseversand.nl/rose_main.cfm ... id=3&mid=0
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Zijn er mensen die bij Rose versand al een bike aangekocht hebben. Ik zou namelijk willen weten hoe zij dat ervaren hebben qua behandeling van eventule mankementen,schaderegelingen, garanties. Of het gegaan is zoals ze verwacht hadden, en zo meer. Alle info is welkom.
Graag enige reacties. Mag ook via pb.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Niemand??Liberoger wrote:Zijn er mensen die bij Rose versand al een bike aangekocht hebben. Ik zou namelijk willen weten hoe zij dat ervaren hebben qua behandeling van eventule mankementen,schaderegelingen, garanties. Of het gegaan is zoals ze verwacht hadden, en zo meer. Alle info is welkom.
je kan beter bij de winkel van canyon es langsgaan. ben er een paar dage gelede ook geweest. alst ergens goedkoop is, is dat daar wel!Liberoger wrote:Niemand??Liberoger wrote:Zijn er mensen die bij Rose versand al een bike aangekocht hebben. Ik zou namelijk willen weten hoe zij dat ervaren hebben qua behandeling van eventule mankementen,schaderegelingen, garanties. Of het gegaan is zoals ze verwacht hadden, en zo meer. Alle info is welkom.
meer info op http://www.canyon.de
- vj
- Mountainbiker
heb er daar in de herfst een gekocht tijdens somerslochausverkauphoperdefloperofzoietsindienaard
was wel een demofietske geweest, dus dat hebben ze zo wat geupgraded met wat duurdere onderdelen, de fiets was in nieuwsstaat en alles dat kan verslijten vervangen
volgens dat ik gehoord heb van andere belgen die daar aan wezig waren doen ze niet moeilijk over garantie gevalen
natuurlijk als je zelf niets aan je fiets kan doen is een fiets uit het buitenland een slechte optie (wegens ver rijden en uwe fietsmaker zal u graag zien komen
)
was wel een demofietske geweest, dus dat hebben ze zo wat geupgraded met wat duurdere onderdelen, de fiets was in nieuwsstaat en alles dat kan verslijten vervangen
volgens dat ik gehoord heb van andere belgen die daar aan wezig waren doen ze niet moeilijk over garantie gevalen
natuurlijk als je zelf niets aan je fiets kan doen is een fiets uit het buitenland een slechte optie (wegens ver rijden en uwe fietsmaker zal u graag zien komen
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Ok bedankt gaais, dit helpt me al een beetje op weg. Andere info en idee-en blijven nog steeds welkom!!