hoeveel km dit jaar gereden?
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- MaC'Red
- Mountainbiker
rust is even belangrijk dan het sporten " dixit Barbara Blatter "Justin wrote:Gezondheid op de eerste plaats !Gizmo wrote:sinds september een 910 km en sukkel nog steeds met de knieën en dus wa minder.
ik doe er bormaal een 2600 km per jaar waarvan 1600 ( of meer ) op de mtb en de rest ook maar met slicks.
ik rij enkel in het weekend wel.
Gizmo
ik moen wel zeggen dat da verdorie ambetant es zelle, ge leest van die TT's en hiere en daar en zelf zit ge thuis.
Gizmo
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Trek het je niet aan. Het moet op de eerste plaats een hobby blijven !Gizmo wrote:rust is even belangrijk dan het sporten " dixit Barbara Blatter "Justin wrote:Gezondheid op de eerste plaats !Gizmo wrote:sinds september een 910 km en sukkel nog steeds met de knieën en dus wa minder.
ik doe er bormaal een 2600 km per jaar waarvan 1600 ( of meer ) op de mtb en de rest ook maar met slicks.
ik rij enkel in het weekend wel.
Gizmo
ik moen wel zeggen dat da verdorie ambetant es zelle, ge leest van die TT's en hiere en daar en zelf zit ge thuis.
Gizmo
"Een nieuw en beter jaar" is op komst moet je maar denken.
Zelf heb ik ook niet genoeg naar mijn zin op de bike kunnen zitten, maar dat wil niet zeggen dat ik me niet geamuseerd heb. En daar gaat het toch om he.
PS: heb Barbara ook op de DVD gehoord. She's right !
In totaal heb ik dit jaar 3288.21 km gerden. En er gaan er tot nieuwjaar wrs geen bijkomen. In een gewone school maand mag ik al blij zijn als ik 250km heb kunnen rijden, meer is een feest! In de zomermaanden is dit wel net iets anders(juli en augustus). Dan rij ik namelijk gemakkelijk 3 keer zo veel als in een gewone maand. In dze 2 maanden worden ook alle fietsvakanties gehouden en ook de tochten met langere afstand(+100km). De laatste maanden(november, december) wat minder gereden wegens examens...