rotselaar das weer een eind van de west-vlaanders zeker.
Damn tzal nie lukken.
11 februari 2006 wintermeeting part 3
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
-
Guest
Post by Guest »
tja rotselaar ligt vrij centraal gelegen in België
in de buurt van Leuven
het is altijd voor sommige te veraf,....
dit terwijl er vorig jaar iemand van de west-vlanderen is afgekomen met de trein voor de meeting
en diezelfde kerel rijd zelfs met de trein tot houffa voor te gaan fietsen

in de buurt van Leuven
het is altijd voor sommige te veraf,....
dit terwijl er vorig jaar iemand van de west-vlanderen is afgekomen met de trein voor de meeting
en diezelfde kerel rijd zelfs met de trein tot houffa voor te gaan fietsen
- Schijfrem
- Mountainbiker
Kom normaal gezien ook af maar vertrek ´s anderdaags naar Oostenrijk en kan dus pas de dag voordien mijn deelname bevestigen. Ik hoop idd dat het weer ons deze keer wél gunstig gezind gaat zijn want ben tijdens de vorige wintereditie op men fasaat gegaan en dat heeft mij beschadigde knie opgeleverd 
Geert.
Geert.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ik zou ook wel willen zunne bbq, het interesseert mij ook...witje wrote:misschien wel een paar uit de oost-vlaanders, de zomermeeting vorig jaar was in ieder geval goed.Barbeque wrote:Hoi bikers,
ik ga eens kijken of we eventueel met een delegatie uit West Vlaanderen kunnen komen.... Ik laat nog iets weten....
Yveske