En hoe rijm je dat juridisch? Verantwoordelijk zijn maar niet de gevolgen moeten dragen van je verantwoordelijkheid?
Of hebben ze gewoon geluk en is het nog bij niemand opgekomen dit juridisch af te dwingen?
LCMT 2006
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Voor alle duidelijkheid dan, heeft iemand van de benadeelden zijn centen al gezien? En zo ja wie heeft die dan betaald (org - hotel - derden)?
En zo neen, welke reden werd dan aangehaald om niet tot een vergoeding te moeten overgaan (verantwoordelijk maar... niet verantwoordelijk want....)
Als we hier een antwoord op hebben dienen we ook geen veronderstellingen meer te maken.
En zo neen, welke reden werd dan aangehaald om niet tot een vergoeding te moeten overgaan (verantwoordelijk maar... niet verantwoordelijk want....)
Als we hier een antwoord op hebben dienen we ook geen veronderstellingen meer te maken.
- .:bert:.
- Mountainbiker
Ik heb dit jaar voor de eerste keer meegedaan en volgend jaar opnieuw.
Het maakt mij niet uit waar of welk hotel het is waar ik overnacht: mijne fiets gaat met mij mee.
Naar 't schijnt zou het 25euro "boete" zijn in Ol Fosse als ze u betrappen met de fiets op de kamer. Ze mogen ze van mij hebben.
Tis inderdaad wel te hopen dat het weer beter is volgend jaar.
Het maakt mij niet uit waar of welk hotel het is waar ik overnacht: mijne fiets gaat met mij mee.
Naar 't schijnt zou het 25euro "boete" zijn in Ol Fosse als ze u betrappen met de fiets op de kamer. Ze mogen ze van mij hebben.
iemand al gedacht om hem mee te nemen op de kamer in een fietszak of -koffer, kun je huren voor 3 euro per dag, geloof ikPimmeke wrote:Ik heb dit jaar voor de eerste keer meegedaan en volgend jaar opnieuw.
- A d r i
- Mountainbiker
en ik dacht dat jij banden had met de organisatie. Misschien kun je eens gaan nahoren wat er nu juist van geweest is?aj kwak wrote:Ik dacht dat het hotel verantwoordelijk is.ivo wrote:En hoe rijm je dat juridisch? Verantwoordelijk zijn maar niet de gevolgen moeten dragen van je verantwoordelijkheid?
Of hebben ze gewoon geluk en is het nog bij niemand opgekomen dit juridisch af te dwingen?
- pat2
- Mountainbiker
zo, voor de tweede maal ingeschreven maar hopelijk deze keer met wat beter weer. Weet er iemand of het etappeschema al vast staat ? Op de web-site staat er dat het nog bestudeerd word maar als je dan verder gaat naar lcmt 2006 staat er krak hetzelfde etappeschema op als vorig jaar. Hopelijk zijn er toch wat 'nieuwe ' paden t.o.v. vorig jaar.
grtn pat2
grtn pat2