Salzkammer 2006
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- chris
- Mountainbiker
Re: Salzkammer 2006
[quote="Biestie1[/quote]
Goe zot
[/quote]
voor of na de marathon, biestie??
Goe zot
voor of na de marathon, biestie??
aha, innige deelneming
Ik heb enkele weken terug beslist om mij hieraan te wagen. normaal ligt mijn marathongrens rond de 120km. Maar 2 x120km is 240 km, dus dat moet lukken hé
Mijn vrouw verklaart mij momenteel zot , misschien heeft ze wel gelijk.
Hoe ik mij daarop voorbereid ? Heel simpel , vanaf jauari rij ik geen mtb meer, maar enkel nog op de weg. Januari, februari en maart worden louter kilometers draaien. Daarna wordt de Ronde Van Vlaanderen er nog bij genomen. Vanaf half april haal ik dan toch mijn mtb boven en rij ik enkele marathons en lange toertochten ter voorbereiding.
Voor de rest denk ik dat je je niet kan voorbereiden op zo'n onderneming.
Het is gewoon stampen en sterven.
Een nuttig adres , moet even naar kijken www.fred.mtb-sport.nl
Ik heb enkele weken terug beslist om mij hieraan te wagen. normaal ligt mijn marathongrens rond de 120km. Maar 2 x120km is 240 km, dus dat moet lukken hé
Mijn vrouw verklaart mij momenteel zot , misschien heeft ze wel gelijk.
Hoe ik mij daarop voorbereid ? Heel simpel , vanaf jauari rij ik geen mtb meer, maar enkel nog op de weg. Januari, februari en maart worden louter kilometers draaien. Daarna wordt de Ronde Van Vlaanderen er nog bij genomen. Vanaf half april haal ik dan toch mijn mtb boven en rij ik enkele marathons en lange toertochten ter voorbereiding.
Voor de rest denk ik dat je je niet kan voorbereiden op zo'n onderneming.
Het is gewoon stampen en sterven.
Een nuttig adres , moet even naar kijken www.fred.mtb-sport.nl