MTB-duathlon

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

proficiat aan al diegene die kasterlee uitgedaan hebben.
er zijn daar blijkbaar vandejaar serieuse tijden gelopen =D>
graag een verslagje van een deelnemer, want heb er nog niet veel over gelezen of gehoord. :oops:
hoe is het de forummembers verlopen? al beetje bekomen van de inspanning?
proficiat Tenedenaar met de tweede plaats, al ben je zelf waarschijnlijk wat teleurgesteld ...???
Wen!
Mountainbiker

Post by Wen! »

Jeremy wrote:Ik ga eens proberen om mee te doen in maldegem kleit. Ben aan het MTB'ken van augustus, dit lukt me nu al behoorlijk. Het lopen ben ik vorige week gestart.
Het lopen in maldegem, is dit veldlopen of op de baan of op piste? Zo weet ik welke schoenen ik dien mee te nemen, met of zonder kleine tappen.
Mijn doel is hem uitrijden/lopen [-o< en geen materiaal pech.
Op een winterduatlon loop je normaal gezien wel in't veld (of in't bos...), da's eigenlijk wel 'n beetje de bedoeling van duatlons in de winter...
tenedenaar
Mountainbiker

Post by tenedenaar »

cyclonerick wrote:proficiat aan al diegene die kasterlee uitgedaan hebben.
er zijn daar blijkbaar vandejaar serieuse tijden gelopen =D>
graag een verslagje van een deelnemer, want heb er nog niet veel over gelezen of gehoord. :oops:
hoe is het de forummembers verlopen? al beetje bekomen van de inspanning?
proficiat Tenedenaar met de tweede plaats, al ben je zelf waarschijnlijk wat teleurgesteld ...???
Er is heel veel info te vinden op www.3athlon.be.

Als ik de tijd vind maak ik nog wel eens een verslagje. Echt ontgoocheld ben ik niet, zeker gezien het feit dat ik mijn eigen besttijd verbeter met zo'n 20 minuten. Als je ziet welke mannen er onderweg allemaal moesten afhaken en wie er achter mij eindigt, mag ik niet ontevreden zijn. Content dus!
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Pieter mag idd fier zijn, ik ben het trouwens ook wel (ben 4e geworden) :bounce:

Je vindt ook veel verslagen op de laatste blz van dit topic : http://www.cyclingnews.be/forum/viewtopic.php?t=5059
ultraboy
Mountainbiker

Post by ultraboy »

Heb de hel ook overleefd in een voor mij mooie tijd van 9h20 en een 39ste plaats, 1h13 sneller dan mijn vorige deelname, volgend jaar op naar de top 30 .... . Het mountainbikeparcour lag er zoals verwacht heel zwaar bij, de hel deed zijn naam alle eer aan. Toch heb ik zelf een paar keer geluk gehad, ene keer kwam er in het bos waar die chaletjes staan een auto uit een weggetje gereden die bijna 3 renners wegmaaide waaronder ik zelf, dan ben ik nog eens op een boompje gevlamd en dan reed ik nog eens bijna frontaal op een mountainbiker (toeschouwer of zomaar wat aan het trainen?) die in tegengestelde richting een weg van het wedstrijdparcour indraaide.
Ik was heel blij dat ik aan de 30km loopproef kon beginnen, daar het mountainbiken mijn zwakste onderdeel is was ik content om van de fiets te komen. Het lopen ging heel vlot en kon zo nog 20 atleten inhalen !!
De organisatie van de powerjakke was weer eens top en ik kijk nu al uit naar volgend jaar !!!
see you next year in the hell !!!!! :evil:
VdB
Mountainbiker

Post by VdB »

Ook ik heb de Hel voor de 2de maal overleefd. Kon dit jaar zelfs een kwartierke beter doen dan vorig jaar, en op die manier ook enkele plaatsen in het klassement opschuiven. Ik werd 14de en uiteraard zeer tevreden.

Verslagje van mij vind je ook op de link die Cannonneke vermeld.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

:( en daar kan ik spijtig genoeg niet op :(
staat er een bepaalde leeftijd op dat men mag deelnemen???
105 km fietsen moet wel lukken. maar die 30km daarna nog lopen :-?
als ge moogt wandelen wil ik volgend jaar ook wel is een poging wagen :-) is het zowat altijd een rondje rijden of zijn het 105 verschillende km's?
waarschijnlijk rondjes zeker?
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Je vindt alle info op www.winterduathlonkasterlee.be :wink:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

merci canonneke
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

gaat er iemand zoals ik vrijdag naar Maldegem-Kleit?
wat kan ik verwachten qua parcours en deelnemersveld?
of wordt dit pas de eerste maal georganiseerd?
tot vrijdag!
Post Reply