herspuiten frame

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
chuck
Mountainbiker

Post by chuck »

bij ridley, gespoten decals inbegrepen ongeveer een 150 euro. greetz chuck
IM

Post by IM »

Op spuiten en herspuiten zit veel verschil, bij Cannondale fietsen is het spuitwerk oerslecht, als je zweet op je kader neerkomt haalt dit de lak eraf (na 3 jaar intensief gebruik uiteraad maar toch).
IM

Post by IM »

Op 2002-06-11 20:07, schreef chuck:
bij ridley, gespoten decals inbegrepen ongeveer een 150 euro. greetz chuck
Hangt der waarschijnlijk ook van af hoeveel kleuren je gebruikt, als je der een regenboog op wilt zal het wel wat duurder zijn.
Psyche
Mountainbiker

Post by Psyche »

IM, er is een feature om je password terug te krijgen via mail
pvb

Post by pvb »

De racefiets van mijn ega werd herspoten bij Frank Hoste in Gent.(Chessini) Het betreft een Fondriest die mooi gelakt werd, inclusief de belettering in originele stijl. Mooi vakwerk, in mijn geval een aanrader. Prijs is afhankelijk van het aantal kleuren (uiteraard). Wat we toen betaald hebben (in 99) weet ik niet meer.
IM

Post by IM »

Op 2002-06-18 23:20, schreef Psyche:
IM, er is een feature om je password terug te krijgen via mail
Ware het niet dat ik een onbestaand adres opgegeven had.
RacScott
Mountainbiker

Post by RacScott »

Ik wil dit ook (laten)doen met mijn Cnndle, alleen bij Cnndle zelf ben je je fiets wel effe kwijt. Zijn er wel de originele decals opgeplakt of ingespoten.
Moet dan ook wel een originele kleur van het merk zijn. Ik ga voor orange. Bevriend carrosier zou het ook kunnen maar dan moet ik zelf volledig demonteren en erger terug monteren.
GeeTee
Mountainbiker

Post by GeeTee »

zeg mondeo, heb jij daar al eens achter geïnformeerd bij C'dale ?
Hoeveel kost dat eigenlijk ? Heb eens gezien op de C'dale site en daar zeggen ze : lijst afprinten, invullen en naar uw verdeler gaan. Is dat dan de volledige fiets die ge moet inleveren of enkel het frame en over welke wachttijd spreken we dan ? thnx, Luc
H-rock
Mountainbiker
Location: Merida HFS 5500 ; Commençal VIP N+UTS 2 ; Scott Endorphin Team Issue

Post by H-rock »

Een nootje bij het herspuiten: in mijn fietsenhandel zijden ze dat mijn garantie verloopt bij het herlakken van het frame.
RacScott
Mountainbiker

Post by RacScott »

GeeTee wrote:zeg mondeo, heb jij daar al eens achter geïnformeerd bij C'dale ?
Hoeveel kost dat eigenlijk ? Heb eens gezien op de C'dale site en daar zeggen ze : lijst afprinten, invullen en naar uw verdeler gaan. Is dat dan de volledige fiets die ge moet inleveren of enkel het frame en over welke wachttijd spreken we dan ? thnx, Luc
Ik heb zelf nog nie geinformeerd, maar had dit als eens voorgelegd op het forum van Dirty-pages.nl en daar had iemand gezegd dat het vrij duur was (+/-175euro) en de kwaliteit niet goed, plus zijn fiets kwijt voor zes weken.Ik weet nie of het de moeite loont voor mijn fiets en da geld beter aan iets praktischer besteed dan aan schoonheid (ik ben een biker geen poser!!).
Post Reply