iemand ervaring met frames van no saint
zijn dat degelijke ,
ik heb zo een staan in duits boekje
no saint luzifer weegt 1230gr en kost 375euro
vind da heel goedkoop
no saint frames ervaring
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Ricky Norton
- Mountainbiker
Post by Ricky Norton »
Ik heb een goeie maand geleden een No Saint gekocht. Het was de No Saint Luzifer Crossmax Light. Eerlijk gezegd, ik heb er nog gene meter mee gereden dus over ervaring kan ik niet spreken.
Wat ik wel weet dat je deze fietsen enkel kan verkrijgen bij Bornmann in Kassel (Duitsland). De reden dat ik deze fiets gekocht heb is omdat ik hem mooi vond en een 'volgens mijn mening' zeer goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. De week nadat ik hem gekocht had, zag ik op de site van die winkel, dat hij zijn prijs met 90 euro vermeerderd had. De foto, die je kan zien op zijn site, is reeds verouderd. Daar er reeds een Reba model 2006 inzit. http://www.nosaint.com
Het frame waarvan je spreekt is een 'scandium' frame.
Ze spreken engels en de vrouw van de baas is een Nederlandse.
In deze winkel verkopen ze enkel hun eigen fietsen. MTB : No Saint, koersfietsen : Cicli B
Wat ik wel weet dat je deze fietsen enkel kan verkrijgen bij Bornmann in Kassel (Duitsland). De reden dat ik deze fiets gekocht heb is omdat ik hem mooi vond en een 'volgens mijn mening' zeer goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. De week nadat ik hem gekocht had, zag ik op de site van die winkel, dat hij zijn prijs met 90 euro vermeerderd had. De foto, die je kan zien op zijn site, is reeds verouderd. Daar er reeds een Reba model 2006 inzit. http://www.nosaint.com
Het frame waarvan je spreekt is een 'scandium' frame.
Ze spreken engels en de vrouw van de baas is een Nederlandse.
In deze winkel verkopen ze enkel hun eigen fietsen. MTB : No Saint, koersfietsen : Cicli B
- Ricky Norton
- Mountainbiker
Post by Ricky Norton »
Na verder "onderzoek" heb ik gemerkt dat het No Saint Scandium frame waarschijnlijk dezelfde is als de Viper Scandium 2005. Er staat een test in O2 Bikers. Weet niet echt het nummer meer.Ergens in de negentig.