Toiletten bij bevoorrading...

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Catwoman
Mountainbiker

Post by Catwoman »

Beste dames,

Hebben jullie de maïs nog niet geprobeerd ? Als enige vrouw, tussen allemaal mannen, (vooral op de weg) heb ik er helemaal geen moeite mee. En je kan er helemaal achter verdwijnen. En ik moet toegeven, de jongens zijn zo slecht nog nie, d'r heeft er nog nooit eentje proberen te gluren.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Catwomen wrote:Beste dames,

Hebben jullie de maïs nog niet geprobeerd ? Als enige vrouw, tussen allemaal mannen, (vooral op de weg) heb ik er helemaal geen moeite mee. En je kan er helemaal achter verdwijnen. En ik moet toegeven, de jongens zijn zo slecht nog nie, d'r heeft er nog nooit eentje proberen te gluren.
Die mais, da's inderdaad een super idee, maar dat is maar voor een paar maanden hé. Het probleem stelt zich wel een gans jaar.
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Zag vorig weekend nog een meisje de struiken in wandelen, beetje later kwam ze terug! Petje af, en zo hoort het. Sorry dat ik het moet zeggen! :wink:
Jowan
Mountainbiker

Post by Jowan »

Best juist voor de rit naar toilet gaan, ook al drink je veel ... 2 uur is wel te doen hé. Het is onmogelijk om bij elke stop een toilet te voorzien.
Ik heb er geen problemen mee...
fiete R-vrouw2
Mountainbiker

Post by fiete R-vrouw2 »

als het super dringend is de bosjes... :wink:
anders rij maar wa vlugger hé =D
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Lydia wrote:Best juist voor de rit naar toilet gaan, ook al drink je veel ... 2 uur is wel te doen hé. Het is onmogelijk om bij elke stop een toilet te voorzien.
Ik heb er geen problemen mee...
Zoals eerder aangehaald kan het tijdens dagtochten of marathons wel anders zijn :wink:
MacMan
Mountainbiker
Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Post by MacMan »

In de winter is het probleem waarschijnlijk nog groter:
je zweet wat minder
en geen mais velden, dus weinig beschutting.
Op cafe gaan is er deze dagen ook niet bij : ze zien wsh niet graag iemand
die onder de modder zit gebruik maken van hun wc...

Plassen vlak voor vertrek, niet overmatig drinken en goed doortrappen
bij lange afstanden en marathons lijkt zo'n een wc cabine voor de dames mij toch wel nuttig...

:wink:
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

beste dames ,

na alle waarschijnlijk wel goed gemeende " raadgevingen" van mijn collega bikers,nog een goede raad:

KOM NAAR DE TT VAN KWB LENDELEDE 17 DEC 06 (nog lang hé,de vorige TT is juist gereden) DAAR IS EEN TOILET VOORZIEN!!!OP DE EERSTE BEVOORRADING, afstanden 25 , 38 , 52 KM voor elk wat wils dus!

DAMES WIJ DENKEN AAN U! :-D
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Op lange marathons alla Swiss bike Masters of Black Forest Ultra: gewoon langs de kant van de weg. De snelle dames nemen daar geeneens de tijd om achter een boom of struik te gaan zitten...

8-[ eye-opener... Maar geen enkele vent die de moeite deed om te kijken...
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

mtb grietje wrote: 8-[ eye-opener... Maar geen enkele vent die de moeite deed om te kijken...
eye-closer, als het ware :drunk:

str.
Post Reply