... 2°C tot 8°C bij welke temperaturen ?Magura wrote:Over dat "Kartonneke" gesproken:
op m'n 3/4 broek (Bio Racer) staat: van 2°C tot 8°C.
Blote benen
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Ik smeer altijd (bij koud weer) de benen in en draag dan korte broek nu bij dit extra koud weer draag ik wel kniestukken, want ik begrijp wel dat deze koud niet gezond kan zijn voor de knieën.
Waarom ik geen lange broek draag?: Ik hou er niet van, een lange natte broek op mijn benen te hebben nu word ik van de natte (ijswater) niets gewaar om mijn ingesmeerde onderbenen!
Waarom ik geen lange broek draag?: Ik hou er niet van, een lange natte broek op mijn benen te hebben nu word ik van de natte (ijswater) niets gewaar om mijn ingesmeerde onderbenen!
-
Strompower
- Mountainbiker
- lok 36000
- Mountainbiker
Hallo strompower er zijn vele merken en soorten en merken. Laat je eens informeren door je fietsendealer want er zijn produkten voor iedere weersgesteldheid. Het is echter als recreatieve biker absurd zo'n heel arsenaal aan produkten in huis te halen. Ik gebruik momenteel enkele produkten van BORN. Alvast eenraad voor het geval dat je nog nooit zo'n opwarmende olie of melk hebt gebruikt: eerst de korte broek aan en de pijpen optrekken alvorens te smeren. Anders kan je wel eens met serieus brandende geslachtsdelen komen te zitten(proefondervindelijk vastgesteld) en ook de handjes goed wassen kwestie van de eventuele sanitaire stop.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
je kan deze ook bij de apotheker laten maken... je zegt dat je een warme, waterbestendige massage olie of pot wil.
verder TIJGERBALSEM... al een oude klassieker, maar nog steeds goed.
Kramer (destijds verzorger bij RaLeigh) is ermee op de markt gekomen.
nu onder diverse merken verkrijgbaar.
wil je echt vlammendhete benen..algipan. (niet inmasseren) is een zalf die normaal gebruikt word bij spierblessures, reuma,..
NIET op geirriteerde pezen strijken.
het beste is massage op bestelling laten maken bij de apotheek...
ze kunnen hem beetje warm tot heel warm maken.
verder TIJGERBALSEM... al een oude klassieker, maar nog steeds goed.
Kramer (destijds verzorger bij RaLeigh) is ermee op de markt gekomen.
nu onder diverse merken verkrijgbaar.
wil je echt vlammendhete benen..algipan. (niet inmasseren) is een zalf die normaal gebruikt word bij spierblessures, reuma,..
NIET op geirriteerde pezen strijken.
het beste is massage op bestelling laten maken bij de apotheek...
ze kunnen hem beetje warm tot heel warm maken.