Enkel in glibberige bochten heb ik wat problemen , ook mag het niet te vettig liggen want dan blijft het te veel plakken.
nobby nic
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
fvermander
- Mountainbiker
Post by fvermander »
Ik reed vroeger altijd met Ritchey Excavader, maar in erg modderige ritten was dit een ramp: zwalpen van links naar rechts en terug. Wel maar 1 keer lek gereden in 3 jaar tijd.
Ik was van plan om Nobby Nics te kopen, maar ik had gehoord dat je in den Euroshop Jimmy's (2.1) kon kopen voor 11,95 euro per stuk. Ik kon het niet laten en heb deze dan maar gekocht. Is dit een koopje of is dit de normale prijs?
Ik was van plan om Nobby Nics te kopen, maar ik had gehoord dat je in den Euroshop Jimmy's (2.1) kon kopen voor 11,95 euro per stuk. Ik kon het niet laten en heb deze dan maar gekocht. Is dit een koopje of is dit de normale prijs?
Zijn het vouwbare? Dan is dit inderdaad een koopje. De Jimmy's zullen vervangen worden door de Nobby Nic's. Daarom worden de laatste stuks van de Jimmy's waarschijnlijk in solden bij de meeste winkels verkocht.
Ik reed ook met die Ritchey's vroeger. Zelfde ervaring als jou, fvermander. De nobby nic is 10 x beter in de modder dan die ritchey's!
Ik reed ook met die Ritchey's vroeger. Zelfde ervaring als jou, fvermander. De nobby nic is 10 x beter in de modder dan die ritchey's!
@ fvermander,
Er zijn 3 versie's van de Schwalbe Jimmy (2.10):
*Jimmy Sport ==> draadband; prijs +/- € 15
*Jimmy Light ==> vouwband; prijs +/- € 28
*Jimmy Tubeless ==> UST Tubeless; prijs +/- € 36
Dus heel waarschijnlijk heb je de Jimmy Sport, maar dan nog is het geen slechte koop
.
Zelf rij ik rond met de Skinny Jimmy (Light) en ben er zeer tevreden over.
Grtz...
S.
Er zijn 3 versie's van de Schwalbe Jimmy (2.10):
*Jimmy Sport ==> draadband; prijs +/- € 15
*Jimmy Light ==> vouwband; prijs +/- € 28
*Jimmy Tubeless ==> UST Tubeless; prijs +/- € 36
Dus heel waarschijnlijk heb je de Jimmy Sport, maar dan nog is het geen slechte koop
Zelf rij ik rond met de Skinny Jimmy (Light) en ben er zeer tevreden over.
Grtz...
S.
-
wchamp tt
- Mountainbiker
Ze staan nu aan 49€. Ik kocht ze tijdens hun opendeurdagen
[url]http://www.s-tec-sports.de/media/bikepa ... 11%20I.pdf[/url]
[url]http://www.s-tec-sports.de/media/bikepa ... 11%20I.pdf[/url]