Dit is enkel nog in maat 16"...jonathan wrote:het is de zwarte model 2005 aan 999euro
Koopjes dumpcorner.
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Stock-verkoop bij bikesport.be in Wemmel.
Ik kreeg vandaag een flyer in de bus van bikesport.be
Ze houden elke zaterdag van 10.00u tot 12.30u een stockverkoop, hier in Wemmel (Steenweg op Merchtem 65). Op die flyer staan alle grote merken: Shimano, Sram, Campagnolo, Marzocchi, Sidi, Polar, Mavic...
Misschien eens interessant om te gaan kijken!
Vermits ze daar zowel fietsen, kledij, onderdelen als accesoires verkopen, wist ik niet goed in welk forumonderdeel dit te zetten...
Ze houden elke zaterdag van 10.00u tot 12.30u een stockverkoop, hier in Wemmel (Steenweg op Merchtem 65). Op die flyer staan alle grote merken: Shimano, Sram, Campagnolo, Marzocchi, Sidi, Polar, Mavic...
Vermits ze daar zowel fietsen, kledij, onderdelen als accesoires verkopen, wist ik niet goed in welk forumonderdeel dit te zetten...
Re: Stock-verkoop bij bikesport.be in Wemmel.
Ben daar zaterdag eens gaan kijken en er zijn toch enkele aardige solden (in januari enkel):J.S. wrote:Ik kreeg vandaag een flyer in de bus van bikesport.be
Vermits ze daar zowel fietsen, kledij, onderdelen als accesoires verkopen, wist ik niet goed in welk forumonderdeel dit te zetten...![]()
Om maar een voorbeeldje te noemen: CamelBak van 2 liter voor 57€ in plaats van 84€.