als er een nachtrit wordt georganiseerd, wil ik zeker meehelpen,
dat lijkt me gewoon geweldig !
bikers omgeving genk, zonhoven, houthalen!
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=17255
Smokey wrote:Tourbiker, laat maar eens weten hoe het in Leopoldsburg geweest is. Wil daar ook gaan rijden, maar de commentaren op het forum m.b.t. deze route zijn niet zo lovend.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Ik heb gezien dat de mannen van de gemeente Zonhoven druk paaltjes aan t'steken zijn op de Zonhoverheide. Heel waarschijnlijk (k'ben bijna zeker) voor de vaste mountainbike route.
Weet iemand meer hierover??
- JanMetDePet
- Mountainbiker
Post by JanMetDePet »
Verleden jaar heb ik een tocht gereden in Zonhoven en later wist men (=de mannen van de gemeente , ken ze persoonlijk want ben ook van Zonhoven) te vertellen dat dit de vaste route ging worden. Ik moet zeggen dat deze route zeer teleurstellend was. Ik ken Zonhoven als mijn broekzak...men reed daar onder andere over een lange strook asfalt terwijl er 10 meter verder een prachtparcours lag.Liberoger wrote:Ik heb gezien dat de mannen van de gemeente Zonhoven druk paaltjes aan t'steken zijn op de Zonhoverheide. Heel waarschijnlijk (k'ben bijna zeker) voor de vaste mountainbike route.
Alleszins, als ze klaar is ga ik ze toch eens terug uitproberen.
- scelter
- Mountainbiker
Vandaag ook nog eens gaan biken op de teut en het militaire domein van zonhoven, en ik ben de paaltjes ook tegengekomen. Het parcour loopt een groot stuk over het militair domein, en over de mooiere wegskes die ik ook regelmatig in mijn tochten doe. Ik heb het parcour niet helemaal kunnen volgen omdat er nog geen pijlkes ophingen, maar als de rest van het parcour ook zo wordt, moet ik zeggen dat het wel een toffe omloop kan worden voor mensen die de streek nog niet kennen. Ik denk ook dat er een aansluiting voorzien gaat worden met de blosoroute van Genk, die daar vlakbij ligt.