verschil Polar S725 & S725X

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
mcoen
Mountainbiker

verschil Polar S725 & S725X

Post by mcoen »

Kent er iemand het verschil tussen deze 2 polars, ik vind het zo direct niet terug. Zou zo een willen aanschaffen, de 725 vind ik voor 290€, de 725X voor 330 €. Is het zinvol meer te betalen voor de 725X?

grtz,

Marc
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Volgens mij is het enige verschil dat de behuizing bij de x in carbon is...
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Volgens mij zijn beide in "Carbon-look", maar ligt het verschil in het feit dat de S725X ook compatibel is met de (optionele)loop sensor.

Het is te zeggen, vorig jaar was de S725 ook in "Carbon-look", dit jaar is die er volgens mij enkel in Tour de France editie
(= zwart met geel/groen streepjes).
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Rikske wrote:Volgens mij zijn beide in "Carbon-look", maar ligt het verschil in het feit dat de S725X ook compatibel is met de (optionele)loop sensor.

Het is te zeggen, vorig jaar was de S725 ook in "Carbon-look", dit jaar is die er volgens mij enkel in Tour de France editie
(= zwart met geel/groen streepjes).
Thanks. loopsensor interesseert met niet. Zal dus de S725 worden.
jeff
Mountainbiker

Post by jeff »

Weet er ook iemand wat het verschil is tussen de s720 en de s725 ?
Want bij cardioshop.be kost de 720 meer als de 725 :-)

Weet er iemand toevallig een winkel in regio antwerpen waar ze de polars verkopen tegen een deftige prijs? :-D
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

jeff wrote:Weet er ook iemand wat het verschil is tussen de s720 en de s725 ?
Want bij cardioshop.be kost de 720 meer als de 725 :-)

Weet er iemand toevallig een winkel in regio antwerpen waar ze de polars verkopen tegen een deftige prijs? :-D
Het verschil tussen de S720 en de S725 ken ik niet, maar je kan dit waarschijnlijk wel terugvinden op onderstaande link.

http://www.polarbelgium.be/NL/html/segm ... cling.html
nash tackle
Mountainbiker

Post by nash tackle »

Het verschil tussen de s720i en de s725 tour edition is da bij de 720 het omhulsel gemaakt is van een soort titanium (metaal) en bij de 725 wat meer (plastiekachtig) is.
De toestellen zijn bijna hetzelfde met als uitzondering:
De 725 kan iets meer : namelijk je kan de overdracht dan naar gsm en hij is waterbestendig tot op 30 m en de 720 tot op 20 m diepte.
De beste koop vind ik de 725 daar hij bijna 50 euro goedkoper is dan de 720 en iets meer kan :bounce:
Wen!
Mountainbiker

Post by Wen! »

Ik heb een probleempje met mijn Polar S725TE... De laatste tijd vindt die moeilijk mijn hartslag (misschien een beetje raar uitgedrukt, maar 'k denk da jullie het wel zullen begrijpen..) en als ik dan eindelijk een hartslag heb worden er ofwel extreem lage of extreem hoge hartslagen (220 :-? ) aangegeven... Weet er iemand waaraan dit zou kunnen liggen? Er is mij al gezegd dat m'n batterijen gewoon plat zullen zijn, maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk omdat ik deze Polar nog maar iets meer dan een half jaar heb. Ik gebruik m'n Polar wel bijna dagelijks... zouden het dan wel m'n batterijen al kunnen zijn???
Post Reply