biker uit zonhoven.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Ik zoek ook iemand om mee gaan te biken. Ik ben van hasselt en ben ook maar een beginneling. Laat maar iets weten om iets af te spreken liefst op zaterdag voormiddag als het kan.
Groetjes Danny
Smokey
Mountainbiker

Post by Smokey »

Ik ben zelf van Termolen en zoek iemand osamen de vele paadjes op het militair terrein en omstreken te verkennen. Liefst de zaterdag en zondagvoormiddag.Vertrek meestal aan parking Holsteenbron.
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Hallo smokey ik zou oo wel eens die paadjes willen verkennen. Ik ben afkomstig van zonhoven maar woon nu in hasselt. Laat maar iets weten als je zaterdag voormiddag wil gaan dan wil ik wel meegaan.
Groetjes Danny
Smokey
Mountainbiker

Post by Smokey »

Ik vertrek zaterdag om 10u aan de parking van camping Holsteenbron. ( feryn tenueke + Trek fuel 80
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Ik ga zeker aanwezig zijn om 10 uur aan de parking van de camping holsteenbron te zonhoven. Zal er zijn met een blauwe fiat punto en mijn fietske gt avalanche. Tot zaterdag. Als er nog iemand moest zin hebben kom maar op, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Groetjes Danny
tourbiker
Mountainbiker

Post by tourbiker »

danny1 wrote:Ik ga zeker aanwezig zijn om 10 uur aan de parking van de camping holsteenbron te zonhoven. Zal er zijn met een blauwe fiat punto en mijn fietske gt avalanche. Tot zaterdag. Als er nog iemand moest zin hebben kom maar op, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Groetjes Danny
ik kom ook af
zondag is er daar trouwens ook een TT
Smokey
Mountainbiker

Post by Smokey »

Met de feestdagen in het vooruitschiet kan mss idd geen kwaad om zowel zaterdag als zondag te gaan rijden :wink:

Dus afspraak zaterdag om 10 u aan camping Hosteenbron.

Liefhebers voor zondag de TT te rijden ?
Smokey
Mountainbiker

Post by Smokey »

moet natuurlijk LIEFHEBBERS zijn :oops: :oops:
Rollo
Mountainbiker

Post by Rollo »

Smokey wrote: Liefhebers voor zondag de TT te rijden ?
Normaal zal ik daar zijn (ben van Heusden).
Alleen, conditie is alles behalve ok...
Smokey
Mountainbiker

Post by Smokey »

Vanmorgen dan maar met 2 man de sneeuwbui getrotseerd en een toerke gemaakt door Teut en Haagdoornheide. Onderweg nog volk tegengekomen die de TT van morgen aan 't uitpalen waren. Heide lag er schitterend bij onder een sneeuwpartij. Dankzij Erwin weer wat nieuwe paadjes leren kennen.Was plezant.
Post Reply