kalender 2006
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Stievie
- Mountainbiker
- Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...
Die marathonchrono van Ronse zeker in de gaten houden...prachtig alternatief om niet naar de verre ardennen te moeten gaan! Ronse ligt tenslotte tussen de Pays des Collines en de Vlaamse Ardennen.
Een chrono of toertocht van 70km met meer dan 1300hm's! Wa moe ne mens nog meer hebben...SUPER!!!
Binnenkort via de site vd Joybikers. www.joybikers.be
Een chrono of toertocht van 70km met meer dan 1300hm's! Wa moe ne mens nog meer hebben...SUPER!!!
je kalender is al volledig af ? lol.jo wrote:neeeeje tis doemme!!!
ik ga de National park marathon rijden en da is den 26 augustus .
augustus was de moeilijkste maand om te kiezen , ik had : Eigerbike , grc , national park en dan die belgische : Bataille , houffa .
op de 6/8 is er nie veel te doen en als ik grc nie zou doen is da weekend ook nie veel te doen .
maar ik ben er uitgeraakt : het zal Eigerbike en national park worden en 20/8 misschien een kleindere marathon in duitsland .
Grc zal ik spijtig genoeg moeten overslaan voor een jaartje .
trouwens mijn kalender is volledig af .
rekening mee gehouden dat waimes in maart georganiseerd wordt ipv de donderdag van oh hemelvaart ?
eiger en national park staan eigenlijk ook nog op mijn verlanglijstje. Maar ik weet nog niet wat ik na ironbike zal doen, zal wel zien.
wat ik wel weet is dat ik voor ironbike niet naar duitsland zal trekken. wat niet wil zeggen dat ik alle zoenk ritten zal rijden, heb eigenlijk wel goesting om eens wat meer ebbt ritten te doen. maar we zullen wel zien, tis nog maar winter, de trainingen zijn nog maar aan het starten.
Als Waimes in maart valt , is iel goe ( op hun site staat toch nog 25/5/06 ). want da weekend van oh hemelvaart ist LCMT .Iegienie wrote:je kalender is al volledig af ? lol.jo wrote:neeeeje tis doemme!!!
ik ga de National park marathon rijden en da is den 26 augustus .
augustus was de moeilijkste maand om te kiezen , ik had : Eigerbike , grc , national park en dan die belgische : Bataille , houffa .
op de 6/8 is er nie veel te doen en als ik grc nie zou doen is da weekend ook nie veel te doen .
maar ik ben er uitgeraakt : het zal Eigerbike en national park worden en 20/8 misschien een kleindere marathon in duitsland .
Grc zal ik spijtig genoeg moeten overslaan voor een jaartje .
trouwens mijn kalender is volledig af .
rekening mee gehouden dat waimes in maart georganiseerd wordt ipv de donderdag van oh hemelvaart ?
eiger en national park staan eigenlijk ook nog op mijn verlanglijstje. Maar ik weet nog niet wat ik na ironbike zal doen, zal wel zien.
wat ik wel weet is dat ik voor ironbike niet naar duitsland zal trekken. wat niet wil zeggen dat ik alle zoenk ritten zal rijden, heb eigenlijk wel goesting om eens wat meer ebbt ritten te doen. maar we zullen wel zien, tis nog maar winter, de trainingen zijn nog maar aan het starten.
denk da ik Waimes nog nie gedaan heb , ale da denk ik toch .
- kristofbomans
- Mountainbiker
Hier is em se
Post by kristofbomans »
13-3 fcwb dinant
25-3 ebbt waimes
26-3 flandercup zottegem
2-4 fcwb thieusies
17-4 ebbt grand-halleux
23-4 BENELUX 1 oldenzaal(nl)
23-4 ebbt xhoffraix
30-4 BENELUX 2 havelte(nl)
13-5ebbt wanne
4-6 BENELUX3 ronse
5-6 ebbt ardennes
10-6 ebbt banneux
11-6 flanderscup vilvoorde
18-6 ebbt haut fagnes
2-7 BENELUX4 zoetemeer(nl)
2-7 ebbt st-vith
9-7 BENELUX5 malmedy
16-7 B K bastenaken
21-7 fcwb bertrix
30-7 flanderscup kessel
6-8 flanderscup melsen
6-8 ebbt francheville
27-8 flanderscup hechtel
3-9 ebbt spa
16/17 BENELUX 6 WINTERSLAG
1-10 BENELUX 7 kuinre (nl)
voorlopige kalender!!!
25-3 ebbt waimes
26-3 flandercup zottegem
2-4 fcwb thieusies
17-4 ebbt grand-halleux
23-4 BENELUX 1 oldenzaal(nl)
23-4 ebbt xhoffraix
30-4 BENELUX 2 havelte(nl)
13-5ebbt wanne
4-6 BENELUX3 ronse
5-6 ebbt ardennes
10-6 ebbt banneux
11-6 flanderscup vilvoorde
18-6 ebbt haut fagnes
2-7 BENELUX4 zoetemeer(nl)
2-7 ebbt st-vith
9-7 BENELUX5 malmedy
16-7 B K bastenaken
21-7 fcwb bertrix
30-7 flanderscup kessel
6-8 flanderscup melsen
6-8 ebbt francheville
27-8 flanderscup hechtel
3-9 ebbt spa
16/17 BENELUX 6 WINTERSLAG
1-10 BENELUX 7 kuinre (nl)
voorlopige kalender!!!
Hoe "definitief" zou deze kalander reeds zijn? Het begint stilaan tijd te worden dat ze iets definitiefs publiceren.bikerke83 wrote:http://aawbv.iplsoft.com/offroad/PROJEC ... ER2006.pdf
kalender met enkele xc data voor 2006. Voorlopig 2 flanders cup. nog beetje onduidelijk en hopelijk onvolledig[/url]