Avid juice five? Is da goe???
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Avid juice five? Is da goe???
Ben van plan een nieuwe Specialized stumpjumper disc te kopen. Nu heb ik zo mijn twijfels over de schijfremmen die erop staan, Avid juice five. Heeft er daar iemand ervaring mee? En is het gewicht bekend van zo'n setje? Ik vind het allerszins nergens terug.
Ik heb ze nog niet zo lang maar toch nog geen probs mee gehad. Maar ik heb ze nog niet lang genoeg om er echt een oordeel over te geven. Ze komen in de testen er toch goed uit dacht ik? En als het van Avid is mag je er bijna zeker van zijn dat het goed is
Ik denk niet dat je er schrik van moet hebben hoor
Ben ook wel eens benieuwd naar nog wat ervaringen...
Ben ook wel eens benieuwd naar nog wat ervaringen...
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
gewicht +/- 425 gr per rem
formidabele remmen en het montagesysteem is super alleen jammer dat de remhendel over de stuurbar moet schuiven en bijgevolg je handvat eraf moet
formidabele remmen en het montagesysteem is super alleen jammer dat de remhendel over de stuurbar moet schuiven en bijgevolg je handvat eraf moet
-
weekendwarrior
- Mountainbiker
Post by weekendwarrior »
Dat is veranderd bij model 2006! Bij de nieuwe kan je de klemming openmaken en moet je je handvaten en shifters niet meer van je stuur halen!SOM epic ghost wrote:alleen jammer dat de remhendel over de stuurbar moet schuiven en bijgevolg je handvat eraf moet