Maximum daalsnelheid ?
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- thegreattrax
- Kerstman
Post by thegreattrax »
dat moet denk ik geweest zijn ergens op de route napoleon. maar traxer weet die snelheden 
- Geronnimo
- Mountainbiker
dat zal 53 km/h zijn, van een helling in het verre Rotem. met de jeugdbeweging, waren er een paar mannen wa snel gaan rijden, en nogal gevaarlijk ook. ik dus in grote vitesse die mannen naar der voeten gaan geven, en toen ik effe later keek op menne kilometriek zagik 53: wel verrassend moet ik zeggen.
toch liever iets rustiger. bij zo'n snelheden kan je bv bochten van ronde punten via fietspaden BIJZONDER slecht nemen. ik heb hem toen gemist, en ben gewoon over dat ronde punt gevlogen. ik raad echt niemand zo'n snelheid aan bij gewoon verkeer: Levensgevaarlijk!!!
- jerwain
- Mountainbiker
Mijn topsnelheid is 85km/u, met de mountainbike in de afdaling van de Grossglockner Hochalpstrasse(richting Mautstelle Ferleiten) in Oostenrijk. Had nog bijna een moto voorbij gestoken, maar dan toch bedacht en eventjes in het wiel gaan hangen...toen maar afgeremd, doet toch heel vies als je begint na te denken...maar de kick is fantastisch. Natuurlijk met helm op, ik zou 't niet wagen zonder 
optijd stoppen is de boodschap héb-mtber wrote:ik heb die over een jaar of 5 ook eens gedaan dat is verschieten ze man als je daar naar beneden rijd ze had toen iets tegen de 75km/h met mtb.lion wrote:75 km/u
afdaling van guadalest wel op ne janettefiets
gelukkig is het daar rustig fietsen,(en veel zon)