Leve Cercle !!!

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
limo gardisto
Mountainbiker

Post by limo gardisto »

Moet er niet ergens opkomen: "alle scheidsrechters zijn tegen ons?" :wink:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

limo gardisto wrote:Moet er niet ergens opkomen: "alle scheidsrechters zijn tegen ons?" :wink:

Nee, er zal een trui gemaakt worden van Anderlecht? daar zal opstaan : alle scheidsrechters zijn voor ons" :-)

We leven op hoop. En lukt het niet.....ach het is maar sport. Er zijn ergere dingen in het leven dan dit!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

limo gardisto wrote:Moet er niet ergens opkomen: "alle scheidsrechters zijn tegen ons?" :wink:
Wij zijn standaard niet hé :roll:
Transalp
Mountainbiker

Post by Transalp »

i-Mac wrote:

Nee, er zal een trui gemaakt worden van Anderlecht? daar zal opstaan : alle scheidsrechters zijn voor ons" :-)
En op de achterkant: "OPGEPAST, VALLENDE ZIEKTE!" :-)
witten
Mountainbiker

Post by witten »

i-mac, ik juist effe gekeken en ik zie die truitjes niet in the shop? heb jij een directe link? cheers
F
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

witten wrote:i-mac, ik juist effe gekeken en ik zie die truitjes niet in the shop? heb jij een directe link? cheers
F

Voorlopig worden er geen truitjes meer bijgemaakt. Wel word er onderhandeld met Cercle zelf om de truitjes te mogen aanbieden in diezelfde Cercle shop. Blijkbaar zijn er een 100-tal aanvragen binnengekomen om eentje (of meerdere) te kunnen kopen.

Nog even geduld....
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Al diegenen die een Cercle wielertrui willen, ga naar de draad op het Cercle Brugge Forum http://cerclebruggeforum.be/index.php?showtopic=742043, en meld daar dat je dat dolgraag zou willen hebben. Op die manier kan het misschien nog.

DOEN !!!!!!

PS : het kan zijn dat registratie nodig is.
Choembawamba
Mountainbiker

Post by Choembawamba »

i-Mac wrote:

Nee, er zal een trui gemaakt worden van Anderlecht?
Graag wat meer uitleg omtrent deze. Vooral: wààr kan ik bestellen ?

lol !
(hopelijk zitten hier geen fanatieke bruhhe-supporters die de joke missen)
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Choembawamba wrote:
i-Mac wrote:

Nee, er zal een trui gemaakt worden van Anderlecht?
Graag wat meer uitleg omtrent deze. Vooral: wààr kan ik bestellen ?

lol !
(hopelijk zitten hier geen fanatieke bruhhe-supporters die de joke missen)
De Cercle trui is een initiatief van en voor de supporters. Ik denk supporters van andere ploegen ook een mooie koerstrui van hun ploeg willen hebben, ze best overleg plegen met hun commerciële dienst. Voorafgaand plaats je best eerst een interesse peiling op diverse fora. Aan de hand van de cijfers, krijg je een idee hoeveel truien er kunnen gemaakt worden. Met deze cijfers kan je dan je ploeg proberen warm te maken. Ofwel vraag je of je zelf alles mag laten maken. Als je zoals ik voorstelde aan Cercle (in het geval ik de sets zelf mag laten maken), om de winst te geven aan jeugdwerking, gaan ze meestal niet weigeren.

Volgende week hoop ik inzake de Cercle koerstruien leer te weten. Maar eerst verslaan we die van hiernaast 8)
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Michele D'hooghe wrote:"Cercle wordt "de Ploeg van 't Stad" genoemd. Maar tegenover zulke slogans zet ik cijfers. Binnen de stad Brugge heeft Club 2.709 abonnees, Cercle 1.409. De waarheid heeft haar rechten."
Hij durft ook nogal spreken zeg, Het is ook Cercle die met het embleem
van Stad Brugge op hun shirts spelen en niet Club Brugge, ze hebben
dit ooit geweigerd.

Je kan z'n quote hier vinden.

http://www2.vrtnieuws.net/cm/sporza.be/ ... ub_dhooghe

Wie er zal winnen, we zien dit morgen wel...
Post Reply