nobby nic
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
De Skinny Jimmy is 1.90 en de Jimmy 2.10Rock Rider wrote:Het zal nen 1.8 en nen 2.1 zijn.
Ik heb ze ook van ergens in oktober liggen en heb nog geen ene keer moeten klagen.Rock Rider wrote:Heb ik nu een goei koop gedaan of nie?
(Voor en achter Skinny Jimmy)
De bandjes me nog nooit in de steek gelaten.
Maar volgende winter ga ik toch eens de NN 1.80 proberen.
Grtz...
S.
Niet vergelijken met een Michelin, Specilized, oid.Killer Bee wrote:clubgenoot had een probleem met de NN notubes te maken, 1.8 op Xmax Sl
Nog iemand ervaring hiermee?
EN de velgjes waren proper...
De Schwalbes laten zich lastiger monteren...
En gasten, aub niet panikeren over uw bandjes, 't is toch de pipo die erop zit die de boel in goede banen moet leiden, ook al hebt ge stoppen van 5cm op uw rubbers staan, d'r zijn er die zelfs dan nog niet door een wei komen
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Off course... my mistake...#Skull' wrote:De Skinny Jimmy is 1.90 en de Jimmy 2.10Rock Rider wrote:Het zal nen 1.8 en nen 2.1 zijn..
Ik heb ze ook van ergens in oktober liggen en heb nog geen ene keer moeten klagen.Rock Rider wrote:Heb ik nu een goei koop gedaan of nie?
(Voor en achter Skinny Jimmy)
De bandjes me nog nooit in de steek gelaten.
Maar volgende winter ga ik toch eens de NN 1.80 proberen.
Grtz...
S.
- kristoffer
- Mountainbiker
Post by kristoffer »
Ik heb vanvoor mijne racing ralph 2.25 vervangen door ne nobby nic 2.25 en tot nu toe zeer tevreden over!!!
Vorige week in Hertsberge de Nobby Nic's getest (vooraan 2.1, achteraan 1.80). In modderige stroken sneed hij er door. Ook heel goede grip bij het nemen van bochten! De banden lopen ook niet vol met modder door de noppenstructuur! Ook op asfalt bolt die goed.
Last edited by Sharkie on Fri 16 Dec 2005 17:48, edited 2 times in total.