LCMT 2006

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

jo wrote:
ivo wrote:
jo wrote: verledenjaar ging da nie meer zele , kem er toch gene nene gezien da da deet . ale da denk ik toch
En waarom zou dat niet meer gaan? Zolang ze hun verantwoordelijkheid niet kunnen/durven nemen bij een diefstal neem ik zelf mijn verantwoordelijkheid ter zake. Zelfs in de duurste hotels doen ze daar niet moeilijk over als je het alternatief voorstelt: verplicht in een bergplaats van het hotel? Even formulietje tekenen dat ze verantwoordelijk zijn bij diefstal, draaien ze vlug bij hoor.
kem er toch gene 1ne zien doen .
Ze zetten er een bewaker bij dus zijn ze wel verantwoordelijk bij een diefstal vind ik .
Ja natuurlijk dat vind ik ook, maar het probleem is meestal wat de verzekering vindt eenmaal dat er centen op tafel moeten komen.
De kleine lettertjes nietwaar.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

ardiXIV wrote:Is het aangewezen om met twee of meer deel te nemen of is alleen ook perfect mogelijk? Kwestie van slaapplaatsen, praktische aangelegenheden... Mijne bikemaat ziet LCMT niet echt zitten, ik daarentegen wel.

ardi
Fietsen geeft geen probleem, het is geen wedstrijd hè laat staan een ploegenspel, het samen slapen met iemand anders op de kamer hangt volledig van jouw sociale ingesteldheid af :wink:
herder ardi
Mountainbiker

Post by herder ardi »

Niet dat ik asociaal ben maar 't ware leuk om op voorhand al eens af te spreken met een eventuele kamergenoot :-)

bij deze: Als er nog kandidaat LCMT'ers zijn die alleen deelnemen en op zoek zijn naar compagnie, zend eens een PB'ke en we zien wel. Ben van Wondelgem (da's bij Gent).

ardi
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Oei van Gent, dat had je er eerst niet bijgezegd. Dat kan natuurlijk wel problemen geven.
herder ardi
Mountainbiker

Post by herder ardi »

ivo wrote:Oei van Gent, dat had je er eerst niet bijgezegd. Dat kan natuurlijk wel problemen geven.
hoezo? slechte ervaringen met stroppendragers :-)
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

ivo wrote:Oei van Gent, dat had je er eerst niet bijgezegd. Dat kan natuurlijk wel problemen geven.

:lol: :lol: :lol: :lol:
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Nee gewoon 'zwans' :oops:
jo
Mountainbiker

Post by jo »

ivo wrote:Nee gewoon 'zwans' :oops:

jaja
jo
Mountainbiker

Post by jo »

hoeveel man is er eigelijk al ingeschreven ???
Want de site is al een tijd niet meer bijgewerkt .
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

ivo wrote:
jo wrote:
ivo wrote: En waarom zou dat niet meer gaan? Zolang ze hun verantwoordelijkheid niet kunnen/durven nemen bij een diefstal neem ik zelf mijn verantwoordelijkheid ter zake. Zelfs in de duurste hotels doen ze daar niet moeilijk over als je het alternatief voorstelt: verplicht in een bergplaats van het hotel? Even formulietje tekenen dat ze verantwoordelijk zijn bij diefstal, draaien ze vlug bij hoor.
kem er toch gene 1ne zien doen .
Ze zetten er een bewaker bij dus zijn ze wel verantwoordelijk bij een diefstal vind ik .
Ja natuurlijk dat vind ik ook, maar het probleem is meestal wat de verzekering vindt eenmaal dat er centen op tafel moeten komen.
De kleine lettertjes nietwaar.
ze zijn wel verantwoordelijk, maar naar het schijnt draait ge zelf op voor de kosten van de diefstal.
Post Reply