Ik ben ook van plan om te gaan.
Is er buiten de site van de wuustwezelse tri-en duathlonclub ergens anders nog info te vinden? Iemand al eens meegedaan ?
Succes allemaal!
MTB-duathlon
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Kevin Wagemans
- Mountainbiker
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
Post by Optimo GmC »
Je kan op de site van Go Like Hell de flyer downloaden/bekijken.
Ik heb al verscheidene malen deelgenomen, ben zelf van Wuustwezel...
Ik heb al verscheidene malen deelgenomen, ben zelf van Wuustwezel...
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
Post by Optimo GmC »
Uitslagen van de Winterduathlon te Wuustwezel zijn hier te vinden. Je gaat naar Nieuws en dan neem je Wedstrijden.
- cyclonerick
- Mountainbiker
Post by cyclonerick »
30 december : maldegem (ligt op de grens met west-vlaanderen)
organiseer misschienzelf enen...?
organiseer misschienzelf enen...?
-
tenedenaar
- Mountainbiker
Powerman Kasterlee
Post by tenedenaar »
De spanning stijgt voor de deelnemers aan de intussen mytische winterduatlon van Kasterlee met 15 km lopen, 105 km MTB en nog eens 30 km lopen wellicht één van de zwaarste wedstrijden ter wereld.
Zijn er hier mensen die aanstaande zondag aan de start staan? Ikzelf behoor tot de zotten die om 8.00u aan het Kasterlee-avontuur gaan beginnen.
Zijn er hier mensen die aanstaande zondag aan de start staan? Ikzelf behoor tot de zotten die om 8.00u aan het Kasterlee-avontuur gaan beginnen.
-
Jeremy
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel 29er carbon 1, Trek x-caliber 29 en nen Eddy
Ik ga eens proberen om mee te doen in maldegem kleit. Ben aan het MTB'ken van augustus, dit lukt me nu al behoorlijk. Het lopen ben ik vorige week gestart.
Het lopen in maldegem, is dit veldlopen of op de baan of op piste? Zo weet ik welke schoenen ik dien mee te nemen, met of zonder kleine tappen.
Mijn doel is hem uitrijden/lopen en geen materiaal pech.
Het lopen in maldegem, is dit veldlopen of op de baan of op piste? Zo weet ik welke schoenen ik dien mee te nemen, met of zonder kleine tappen.
Mijn doel is hem uitrijden/lopen en geen materiaal pech.
-
Jeremy
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel 29er carbon 1, Trek x-caliber 29 en nen Eddy
Ik ga eens proberen om mee te doen in maldegem kleit. Ben aan het MTB'ken van augustus, dit lukt me nu al behoorlijk. Het lopen ben ik vorige week gestart.
Mijn doel is hem uitrijden/lopen
en geen materiaal pech.
Mijn doel is hem uitrijden/lopen
- cyclonerick
- Mountainbiker
Re: Powerman Kasterlee
Post by cyclonerick »
veel succes aan die mannen in kasterlee!tenedenaar wrote:De spanning stijgt voor de deelnemers aan de intussen mytische winterduatlon van Kasterlee met 15 km lopen, 105 km MTB en nog eens 30 km lopen wellicht één van de zwaarste wedstrijden ter wereld.
ik sta tamelijk getraind, maar zou er mij momenteel geen beginnen aan zien, nog een geluk dat het parcours er (relatief) proper zal bijliggen...
mij zie je terug in maldegem op 30 december!
succes in kasterlee en schrijf er volgende week eens een verslagje van e!